8 Reacties

3 dagen geleden

Jeetje wat heftig, sterkte zeg😢

3 dagen geleden

Geen lotgenoot. Maar wat vreselijk… heel veel sterkte en kracht voor de aankomende periode 🙏🏻 Voor jou, je partner en je lieve kleine sterkte mannetje❤️🙏🏻

3 dagen geleden

Hey, wat ontzettend heftig! Er is niks aan als zoon kleintje in het ziekenhuis ligt, ons mannetje is vorige week nog geopereerd en heeft nu een blaasstoma hij heeft te grote nierbekken en urine leiders en blaas waardoor de urine altijd terug stroomt naar de nieren. Vorige week was zijn 2de operatie al en sinds zijn geboorte iedere 2 a 3 weken in het ziekenhuis. Nu net sinds maandag mag ik hem zelf een katheter geven om de urine uit zijn blaas te halen en hij heeft sinds een paar dagen koorts en slaapt de hele dag. Iedere dag contact met de uroloog maar het kan ook zijn dat het komt door de verkoudheid maar het maakt je mega onzeker. 😞 Hoop dat hij snel opknapt en beter blijft x

3 dagen geleden

Geen lotgenoot maar jeetje wat een verhaal! Wat fijn dat jullie wel weer thuis zijn. Kan me heel goed voorstellen dat jullie door een hele moeilijke periode gaan & dat het mentaal ook heel zwaar is. Heel veel sterkte & kracht 💙

3 dagen geleden

Reactie op jantina2405

Hey, wat ontzettend heftig! Er is niks aan als zoon kleintje in het ziekenh ...
Dit klinkt ook heel heftig zeg! Zo te zien ben jij zelf ook gewoon een soort verpleegkundige van je eigen kind geworden! Heel veel sterkte xxx

3 dagen geleden

Reactie op Rdam 88

Dit klinkt ook heel heftig zeg! Zo te zien ben jij zelf ook gewoon een soor ...
Ja dat zeg je wel goed idd... maar dat is helemaal niet zo makkelijk, de verpleging in het ziekenhuis doen het allemaal zo makkelijk maar thuis zelf doen is een heel ander verhaal! Heel veel sterkte als je wilt kletsen of even van je af schrijven omdat het niet lukt stuur je me maar een privé berichtje

3 dagen geleden

Wat afschuwelijk… Ik krijg er kippenvel van. Heel veel kracht toegewenst en dat jullie zoontje maar snel mag herstellen! 🥺❤️

3 dagen geleden

Wat een verhaal en wat een vreselijke periode moeten jullie hebben doorstaan. Halve lotgenoot hier, onze zoon vorig jaar verloren door niet meer werkende placenta met 41w zwangerschap. Enige wat ik zou willen meegeven, luister altijd naar je moedergevoel dus als je ook maar een gevoel krijgt dat iets niet goed is, laat je dan nooit wegsturen. Jij weet wat het beste is voor jullie mannetje. Dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte voor de komende tijd! ❤️