4 Reacties

3 maanden geleden

Wat enorm balen, maar je hoeft je echt geen aansteller of stom te voelen. Bij mij is gister de ballon geplaatst en de verloskundige zei dat bij iedereen de pijn heel wisselend is en dat het er ook aan ligt hoe het is met de opening en ligging van de baarmoedermond. Wees niet te streng voor jezelf, het gaat goed komen!

3 maanden geleden

Achh wat super super vervelend en naar voor je zeg😓.. Die pijn is voor mij heel herkenbaar. Ik ben vorige weekend ingeleid.. dat ballonnetje plaatsen, nou idd wat vreselijk..heb zo hard gehuild vd pijn. Werd ook super misselijk. Bij mij is het uiteindelijk gelukt en ons zoontje ook geboren. Maar ik kijk heel erg naar terug op die ochtend. Neem het jezelf niet kwalijk echt niet... als het niet gaat dan gaat het niet! Ik hoop heeel erg voor je dat jullie kindje zichzelf snel meld. Het is je van harte gegund... Veel sterkte en toitoitoi!!

3 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Achh wat super super vervelend en naar voor je zeg😓.. Die pijn is voor mi ...
Wat een lieve reactie, dankjewel! Wat vervelend dat het voor jou ook zo naar was..

3 maanden geleden

Bij mijn eerste zakte ik ook echt door de grond van de pijn. Bij de tweede weer een ballon en voelde ik vrijwel geen pijn. Het verschil zat hem er in dat mijn lichaam er bij de eerste nog niet klaar voor was, en bij de tweede wel. Het had niets met mijn pijngrens te maken. Voel je dus vooral niet schuldig of een aansteller! Maar omdat je overal leest dat een ballonnetje plaatsen geen pijn doet, viel die eerste keer ook enorm rauw op mijn dak. Succes nog met de (nu wat langere en waarschijnlijk zwaardere) laatste loodjes, maar bedenk dat een e entuele volgende plaatsing dus heel anders kan gaan/voelen!