18 Reacties
MOD
3 maanden geleden
Hoeveel tijd zit er tussen en hoe ervaar je de pijn? Is dit constant of voel je de pijn opbouwen?
3 maanden geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Hoeveel tijd zit er tussen en hoe ervaar je de pijn? Is dit constant of voe ...
de pijn bouwt zich op en gaat weer weg. Ongeveer 5/6 min
3 maanden geleden
Hoihoi, heel toevallig ik heb vanmiddag ook een ballon gekregen om 14:00. Ik ervaar dezelfde pijn als jou, alleen is het hier nu al 20 minuten stil.
Ik kijk het nog even aan omdat het hier nu stil is en ga proberen nog wat te slapen.
Ik vindt deze pijn al heftig.
En als je aan je ballon iets trekt? Ik mocht dit vanavond ook proberen van mijn gynaecoloog om te kijken of er al genoeg ontsluiting was.
3 maanden geleden
Ik had dit ook vrijwel direct nadat de ballon was geplaatst. Een paar uurtjes later werd de pijn veel minder. Er kwam toen een verpleegkundige langs en die vertelde dat ik druk mocht uitoefenen tijdens het plassen. Ik heb dit toen gedaan en de ballon viel er direct uit. Dit waren dus ontsluitsweeen
MOD
3 maanden geleden
Reactie op Jalissa Steevens
de pijn bouwt zich op en gaat weer weg. Ongeveer 5/6 min
Ik zou eventueel de tips opvolgen. Maar mocht de pijn nu inmiddels weggepuft worden toch even contact opnemen met het ziekenhuis. Mijn bevalling duurde na 1 uur met ballon nog maar 1,5 uur.
3 maanden geleden
Ook ik heb vanmorgen een ballon gekregen rond 10.00, raakte rond een uur of 15.00 weer richting het ziekenhuis ivm weeën na 2 a 3 minuten. In het ziekenhuis bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben, maar nu blijft het weer zo. Dus we zijn ondertussen weer thuis. Hoe zit de ballon bij jullie? Ik vind het echt zo vervelend voelen🙈 Schroom niet om te bellen als je het gewoon even niet weet, vinden ze helemaal niet erg!! ❤️
3 maanden geleden
Je kan even onder de douche gaan en kijken of het erger word. Als het afzakt dan is het een reactie op de ballon
3 maanden geleden
Reactie op Rsvd_
Ook ik heb vanmorgen een ballon gekregen rond 10.00, raakte rond een uur of ...
Ik vind het ook heel vervelend voelen als ik zit is het net of zit de ballon in de weg.
Nou de ballon doet z’n werk dat is natuurlijk wel goed om te weten 🫶🏻
Jullie ook al zenuwachtig voor morgen?😵💫
3 maanden geleden
Reactie op Marritxox
Ik vind het ook heel vervelend voelen als ik zit is het net of zit de ballo ...
Jaa, ik heb precies hetzelfde! Het is inderdaad wel fijn om te weten dat het zijn werk doet, maar ook wel beetje zenuwachtig voor morgen. Ook omdat we waars naar een ander ziekenhuis moeten ivm de drukte 😅 Hoe gaat het bij jou?
3 maanden geleden
Reactie op Rsvd_
Jaa, ik heb precies hetzelfde! Het is inderdaad wel fijn om te weten dat he ...
Nou ik ben erg zenuwachtig voor morgen, bang voor de pijn maar we kunnen dit.
Die drukte dat is wat… heel veel succes morgen.
Ik mag morgenochtend om 06:00 eerst bellen of er plek is.
3 maanden geleden
Reactie op Marritxox
Hoihoi, heel toevallig ik heb vanmiddag ook een ballon gekregen om 14:00. I ...
Ik ben wel thuis nu, maar bij mij komt het echt en het gaat weer weg
3 maanden geleden
Reactie op Marritxox
Nou ik ben erg zenuwachtig voor morgen, bang voor de pijn maar we kunnen di ...
Ik mag morgen om 6 uur al komen ben ook heel zenuwachtig ik wil wel 100% een ruggenprik 😂
3 maanden geleden
Reactie op Rsvd_
Hoe bijzonder ook op dezelfde dag! Jij ook gefeliciteerd! 💙 Vond het echt ...
Vond het echt heel heftig, kwam in een weeënstorm. Ze waren een ruggenprik aan het zetten toen ik persweeën kreeg, niemand had door dat ik op 10 cm zat. Dus door het ziekenhuis en in de lift met persweeën wat een ervaring 🤣
Maar het was het echt allemaal waard 🫶🏻
Heel veel geluk met z’n allen!🩵