Lieve dames,
Ik wil het even van mij afschrijven. Mijn vorige bevalling werd ik medisch door een te hoge bloeddruk ( 41 weken ). Vandaag ben ik 37 weken zwanger en is het natuurlijk bijna zo ver. Stel het komt vanzelf. De weeën beginnen dan ben ik zo bang dat we pas te laat naar het ziekenhuis gaan.. ik las dat je pas gaat met 5/6 cm. Daar voel mijzelf zo niet prettig bij. Mijn vorige bevalling duurde best lang! Ik heb ook daarvan denk ik wel 5 uur lang op 10 cm gezeten voordat ik mocht persen.. ik had toen gelukkig een ruggen prik. Anders was dat echt niet haalbaar voor mij. In het ziekenhuis waar ik ga bevallen geven ze maar een ruggen prik tot 6 cm. Ik zit er zo niet op te wachten om dan te horen van ja het gaat niet meer. Je bent te ver. Ja als ik weet dat ik ook mag persen bij 10cm. Dan heb ik de kracht wel, maar niet dat we weer zoon situatie krijgen daar zit ik echt NIET op te wachten…
De volgende afspraak is volgende week bij de verloskundige dan ga ik het zeker aangeven. Maar ze doen er zo ver weinig mee.