44 Reacties
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Mabv
Ik vind dit altijd zo'n onzin. Ze doet haar werk. Overdreven gedoe.
Ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. Wij geven een geboorte kaartjes maar verder niks.
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Haha wat een grappige reactie. Ik vind het op werk ook mega leuk als ik waa ...
Ja, maar bij dit werk heb je een gezin per week en gaat het niet om de nationale secretaresse dag of dag van de huppeldepup. En daarnaast, dat doen dus de werkgevers; dus niet de klant.
4 maanden geleden
Je kan het ook zien als een soort fooi (maar dan wat gezelligers als geld) zoals je ook in restaurant of hotel of taxi geeft voor de goede service.
Ik geef overigens ook iets aan mijn verloskundige praktijk, die hebben mij meer dan verplicht was geholpen met vanalles. Extra consulten, extra echo’s ook dat ik medisch werd mocht ik gewoon nog bij hun langskomen omdat ik dat prettig vond.
4 maanden geleden
Ik ga gewoon voor een rituals pakket! Misschien wat afgezaagd, maar aan de andere kant ook altijd goed haha.
4 maanden geleden
Reactie op Buikie
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom je zou reageren op dit topic als je he ...
Ik vind het juist goed dat ze een tegengeluid geeft. Anders lijkt het net of we verplicht zijn wat te geven omdat het lijkt of iedereen dat doet.
Ik vind het ook onzin. Maar misschien hebben we straks een engel en bedenk ik me. We gaan het zien.
4 maanden geleden
Reactie op sannie1996
Ik heb deze laten maken als bedankje! 🤍
Leuk zeg! Heb je een linkje?
4 maanden geleden
Ik heb dit vooraf niet gedaan omdat ik het ook een beetje onzin vond 🙈
Maar toch heb ik mijn vriend iets laten halen omdat we gewoon een super fijne kraamhulp hadden.
Wel heel afgezaagd een doosje Merci maar ik dacht het gaat uiteindelijk om het gebaar, niet wat je geeft.
Ik vraag me ook af of ze alles bewaren als je iets personaliseerds maakt 🤔 zal misschien ook per kraamhulp verschillen
4 maanden geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. Wij geven een geboorte kaartje ...
Ik vind waardering voor het werk wat ik doe ook fijn! Hoeft niet duur en groots, maar een gebaar. Wij hadden super fijne kraamhulp en vond het juist fijn haar te kunnen bedanken voor alle hulp en zorg!
MOD
4 maanden geleden
Reactie op FleurS33
Ik vind waardering voor het werk wat ik doe ook fijn! Hoeft niet duur en gr ...
Zelf heb ik in de zorg gewerkt en vond ik tijdens corona een applausje voldoende. Ik deed mijn werk waar ik voor betaald kreeg.
4 maanden geleden
De TS vraagt om ideeen, niet om je mening of ze wel of geen bedankje moet geven. 😉 Als jij het anders ziet dan prima, maar laten we hier on topic blijven.
Ik denk dat ik ook bloemen geef of evt iets anders na we haar wat beter leren kennen. Ik vind bloemen zelf altijd leuk om te krijgen :-). Maar wellicht houdt ze van lezen of lekker uiteten gaan, dus is een cadeaubon ook toepasselijk? Kan altijd iets bestellen tijdens de kraamweek 😊.
4 maanden geleden
Heel eerlijk kijk ik best wel op van de grote cadeaus die worden gegeven: lunchbonnen, dinerbonnen, ritualspaketten.
Ik ben wel van de bedankjes geven maar een bedankje van 25,- of meer gaat mij echt te ver.
Als ze van chocolade houdt laat ik mijn man een doosje bonbons bij de bakker halen met een lief kaartje erbij. Lijkt mij voldoende.
4 maanden geleden
Reactie op Mabv
Er is een verschil tussen af en toe en iedere week.
Lijkt mij heerlijk als ik iedere week een cadeautje als bedankje zou krijgen van relaties/clienten. Maargoed dit is sws niet iedere week want die van jou heeft pech 😂
4 maanden geleden
Wij hebben de vorige keer en ook nu een mandje gemaakt met lekkere dingen. Popcorn blikjes drinken, fruit, snoepjes waar ze dol op is, chocolade en t geboortekaartje 😍
Ze was zo blij en ze zei zelfs dat ze dit meer waardeerd dan een doos merci, bos bloemen of iets "standaards" haha
We waren 15 euro ongeveer kwijt dus niet eens heel veel!