6 Reacties

3 maanden geleden

Omdat het bij ons op de kamer ook stuk warmer is dan normaal op het moment heb ik bij m’n dochter ook een slaapzak aangetrokken zodat er geen dekentje overheen hoeft

3 maanden geleden

Zou hem lekker zonder deken doen en alleen slaapzakje en dan snachts hem even temperaturen dan weet je het gelijk😊

3 maanden geleden

Wij hebben geen slaapzakje voelt ze koud aan is het met deken zweet ze of voelt ze warm dan gaat de deken af of kleding uit. Het is echt puzzelen en vertrouwen op je moeder instinct

3 maanden geleden

Gewoon op gevoel doen! Ik heb mijn baby maar twee nachten in de cosleeper gehad, braaf onder een lakentje en dekentje met kruikjes en vanaf de derde dag heb ik hem bij mij in bed genomen. Het is nu telkens goed warm op de slaapkamer en hij ligt graag tegen mij aan dus dan zonder slaapzak of dekentje, gewoon lekker in z’n eigen kleren. Als hij iets verder van me af ligt dan leg ik vaak wel even een lakentje over hem heen. Het temperaturen heb ik alleen de eerste paar dagen gedaan sinds hij zelf z’n temperatuur op peil kan houden vertrouw ik op hoe z’n nekje aanvoelt. Je merkt het snel genoeg als ze koud of juist zweterig zijn

3 maanden geleden

Afgelopen nachten met het hele warme weer alleen een romper en dekentje gedaan. Maar toen het net iets koeler was ook een dunne slaapzak gedaan van 0.5 tog. Vanavond gaan we dat ook weer doen.

3 maanden geleden

Je hoeft geen deken of laken te gebruiken hoor hier ligt ze ook alleen in dr romper en dan de zomer versie ook van de love to Dream slaapzak.