10 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb deze. Wel echt massief en lastig te monteren voor een paar daagjes lijkt me, maar voor thuis vind ik hem super. https://www.bol.com/nl/nl/p/heppiebabie-bedhekje-extra-lang-150-cm-verstelbaar-grijs-met-opvangnet-bedrand-bedrail-bedrek/9300000170004008/?referrer=socialshare_pdp_www

7 maanden geleden

Reactie op MrsPoppie

Ik heb deze. Wel echt massief en lastig te monteren voor een paar daagjes l ...
Ik heb dit ook voor onze dochter van 2. Ze slaapt in een eenpersoonsbed met bedhek alsof het een groot ledikant is.

7 maanden geleden

Reactie op MrsPoppie

Hoe monteer je zo iets?

7 maanden geleden

Reactie op Anoniemxx1997

Hoe monteer je zo iets?
Als je het uit de doos haalt moet je het nog in elkaar zetten. Ik kan me nog wel herinneren dat ik dat nogal een gedoe vond (maar dat kan aan mij liggen 馃槄). Als dat eenmaal klaar is, is het niet moeilijk. Je schuift de poten tussen de bedbodem en het matras. In principe blijft het dan al redelijk staan, maar daarna kun je het nog verder vastzetten aan een lattenbodem met tie rips.

7 maanden geleden

Kruipen jullie baby鈥檚 dan niet aan het voeteneinde eruit? Wij hebben thuis het tweepersoons bed in de hoek staan. Dus aan 茅茅n kant de muur, dan baby, en dan 茅茅n van ons. En dus ook de muur aan het voeteneinde.

7 maanden geleden

Kruipen jullie baby鈥檚 dan niet aan het voeteneinde eruit? Wij hebben thuis ...
Wij hebben een Ikea Kurabed en daar heb je 'hacks' voor en onder andere kun je daar van die gordijntjes voor bestellen. Ze kon er wel onderdoor maar na 2 keer was dat gelukkig wel klaar.

7 maanden geleden

Reactie op MvN22

Wij hebben een Ikea Kurabed en daar heb je 'hacks' voor en onder andere kun ...
O sorry ik zie nu pas dat dit niet de groep is van mijn dochter van bijna 3.馃檲

7 maanden geleden

Reactie op MrsPoppie

Wij hebben deze ook voor thuis. Idd heel fijn (want heel hoog), maar eigenlijk niet te doen om hem mee op reis te nemen. Hier ook veel gedoe om hem in elkaar te krijgen, dus uit elkaar lijkt ook nooit meer te lukken馃槀 Voor onze oudste hadden we deze toen ze naar een groot bed ging. Is niet zo hoog, maar voor een toen 2,5-jarige prima. Kan makkelijk uit elkaar en deze gaat met ons nu dus ook mee op vakantie voor mij/onze jongste van 10 maanden; https://www.bol.com/nl/nl/p/a3-baby-kids-trombone-bedhekje-77-t-m-125-cm-metaal-wit/9200000055642549/?referrer=socialshare_pdp_www

7 maanden geleden

Kun je niks met een zwangerschapskussen aan de onderkant van t bed als barri猫re? Verder het bed tegen de muur zetten en dan je zoontje tussen de muur en jou in. Zo doe ik het thuis in elk geval met dochtertje die ook goed kruipt. Ik word wel van het minste geluidje wakker dus maak me niet druk ofze stiekem gaat klimmen

7 maanden geleden

Klimt je baby er dan niet overheen? We hebben voor onze dochter een bedhekje thuis en een soort opblaas bar als we weggaan. Maar mijn zoontje klautert daar zo overheen dus daarmee zou ik zeker niet met hem slapen. Hij gaat in zijn ledikant namelijk ook altijd staan en ertegenaan beuken.