7 Reacties

23 dagen geleden

Ik geef de laatste fles rond 22:00. Dan de fles en nog even recht ophouden rond 22:45 naar bed dan slaap die tot ongeveer 8. Na de fles van 8;00 uur is die altijd nog moe als ik hem terug leg in zijn bed slaap die tot 12:00 uur ongeveer. Misschien na de fles van 7:00 uur nog een keer terug in bed leggen. Kun je ook nog even terug naar bed of iets ander voor je zelf doen.

23 dagen geleden

Reactie op ircha2024

Ik geef de laatste fles rond 22:00. Dan de fles en nog even recht ophouden ...
Ik lees altijd verhalen van ouders dat ze hun baby om 19:00 naar bed doen en dan de volgende dag om 7 uur wakker worden. Ik zou onze zoon ook eerder op bed willen leggen hoe kan ik hier voor zorgen

23 dagen geleden

Reactie op ZJN

Ik lees altijd verhalen van ouders dat ze hun baby om 19:00 naar bed doen e ...
Van 7 tot 7 is toch pas vanaf 6 maanden. Ik probeer het bij mij trouwens langzaam op te bouwen. Ik heb hem van 7 tm 10 weken oud om half 9 in bed gedaan en rond 23:00/00:00 een droomvoeding gegeven, waarna hij doorsliep tot 6/7 uur. En vanaf 10 weken heb ik de droomvoeding niet meer gegeven. En nu (12 weken oud) slaapt hij elke nacht van 9:00 tot 7:00

23 dagen geleden

Reactie op LMaria99

Van 7 tot 7 is toch pas vanaf 6 maanden. Ik probeer het bij mij trouwens la ...
Ja dat zou ik ook al top vinden, hoeveel cc geef je jou kindje nu? En hoeveel gaf je hem met 10 weken?

23 dagen geleden

Reactie op ZJN

Ja dat zou ik ook al top vinden, hoeveel cc geef je jou kindje nu? En hoeve ...
Met 10 weken gaf ik hem 150 ml en nu geef ik hem 180 ml

23 dagen geleden

Grappig wij hebben precies hetzelfde! Ik laat ook ons zoontje van 12 weken vanaf 18 u de dutjes beneden doen anders komt hij 2x in de nacht. Dus we kunnen het rekk tot ong 22.00 en dan komt hij rond 4-5 nou dat vind ij prima te doen alles beter dan 2x per nacht haha

23 dagen geleden

Gewoon lekker zo laten. Die van ons is 12 weken en ligt ook lekker bij ons beneden. Als we hem naar bed doen tussen 19.00 en 23.00 slaapt hij te diep en is hij snachts wakker of sochtends heel vroeg. 😊 En ik vind het ook wel gezellig met hem beneden. Lekker knuffelen of hij ligt naast mij op de bank in zijn babynestje.