2 Reacties
één dag geleden
Hoi hoi,
Qua punt 1: hier ontstond langzaam een ritme, maar doordat mijn zoontje steeds langer wakker wou zijn liepen we hier ook uit. We zijn nu over gegaan naar 2 dutjes en een langere wakkertijd. Effectief slaapt hij nu evenveel overdag maar gewoon langer achter elkaar. Dat is wel even zoeken Qua eten, maar bij ons gaat dit nu goef omdat hij s ochtends fruit en s avonds groente krijgt. Hij is nu 5.5 maanden oud.
Punt 2: wij hebben mijn schoonouders die 1 dag oppassen en ook daar ging drinken en slapen eerst slecht. Wij hebben heeeeeel veel geoefend daar zodat de omgeving als eerste bekend werd en langzaam ging mijn schoonmoeder steeds meer doen zodat hij daar aan kon wennen.
Tips voor het slapen heb ik niet echt voor je, mijn zoontje slaapt makkelijk in het algemeen. Wij hebben vanaf het begin hem in bed laten slapen maar wel erbij blijven hand op de buik en eventueel hoofd (geeft geborgenheid) als hij huilt.
Punt 3: hier ook kma, ik heb aantal weken volledig melk vrij gegeten en ben dit daarna langzaam weer gaan opbouwen door te starten met producten met klein beetje melk tot nu volledig alles weer kunnen eten. Dit is denk ik uitproberen want het ligt aan de heftigheid van allergie wat werkt.
één dag geleden
Antwoord op punt 1: Ik volg haar ook met bedtijd. Ik mik ook op 7 uur, maar zoals vandaag werd ze moe rond 18:20. Dus ze ging eerder naar bed. Soms is ze laat wakker uit laatste slaapje, dan kan het ook half 8 worden wat mij betreft. Als het tussen 6 en 8 is vind ik het prima. Maar vaak merk ik dat ze zelf altijd tussen half 7 en iets over 7 uit komt, ongeacht hoelaat ze wakker werd. Soms savonds is ze na 45 minuten al weer moe, terwijl ze overdag ongeveer 2 uur aanhoudt.