Hoi allemaal!
Ik heb 3 dingen waar ik de laatste tijd wat tegenaan loop. Wellicht hebben jullie goede tips 😊
1. Bedtijd: ik probeer altijd rond 19 uur. Ze slaapt dan tot 7, wel met nog elke 2/3 uur nachtvoeding en tussendoor speentje etc. Nu volg ik haar ritme met voeding en dutjes. En kom ik dus regelmatig onhandig uit met bedtijd, ze moet dan of snel na haar laatste dutje, of lang wakker houden. Hoe doen andere mama’s die hun kindje volgen dit?
2. Werken en opvang: ik moet in januari weer werken. Super fijn dat ik zo lang thuis was, maar ik zie er vreselijk tegenop. Ze heeft geen ritme en slaapt heel slecht op andere plekken dan haar ouders, we proberen het wel steeds in haar bedje maar ze raakt volledig overstuur
Ik ben niet van het laten huilen en heel erg trainen op deze leeftijd, ik merk ook dat ze er gewoon niet klaar voor is. Maar weet ook niet wat ik dan wel moet… iemand anders die hier ook tegenaan liep? Voeding is ook onregelmatig en vind ik dus ook heel spannend
3. Koemelkallergie: ze heeft vermoedelijk KMA. Iemand ervaring en hoe deden jullie dit met je eigen voeding? Kan je niks meer eten waar het in verwerkt zit? Of alleen geen pure zuivelproducten? Ik geef volledig borstvoeding
Alvast bedankt voor jullie reacties! 🩷