10 Reacties

3 maanden geleden

Zit het aan de zijkant van je borst? Richting je oksel? En voel je het ook als je je arm tegen je borst aanduwt zegmaar? Ik heb dit gevoel namelijk na de vorige zwangerschap en bij deze ook weer gehad. Beide keren duurde het een paar dagen (+/-2/3) en ging het weg door ibuprofen te slikken

3 maanden geleden

Voelt het warm? En zit er een rode plek?

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Zit het aan de zijkant van je borst? Richting je oksel? En voel je het ook ...
Ik ben inderdaad ook snel begonnen met ibuprofen slikken! Dankje! Het zit niet aan de zeikant maar aan de onderkant van mijn hele borst. En doet dus echt veel pijn als ik het aanraak .

3 maanden geleden

Reactie op faith2023

Voelt het warm? En zit er een rode plek?
Nee beiden niet, heb ook geen schijven ofzo. Het is soepel, maar doet gewoon echt pijn . Ik ben zo bang dat het doorzet.. vanaf morgen moet ik het alleen doen thuis met de baby want dan gaat mijn man weer aan het werk. 2 weken terug bevallen. moet er niet aan denken zelf ziek te worden met koorts en dan voor de baby te moeten zorgen

3 maanden geleden

Ik had dit laatst ook en is weer weggetrokken. Voor mij helpt het iets meer te voeden aan die kant en goed te zorgen dat de borst soepel blijft.

3 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Ik ben inderdaad ook snel begonnen met ibuprofen slikken! Dankje! Het zit n ...
Ik denk dat dat hetzelfde is al wat ik dan had. Ik had ook gewoon soepele borsten etc, maar aanraken was echt pijnlijk. Ik voelde me er ook echt heel naar door, zeker de eerste dag, kon ook niet op die zij liggen van de pijn. Ibuprofen hielp al snel gelukkig en de dag erna werd het al beter. ik hoop dat het snel beter bij je gaat!

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik denk dat dat hetzelfde is al wat ik dan had. Ik had ook gewoon soepele b ...
Ik hoop heel erg dat het hetzelfde is. Dank voor je reacties! 😘😘

3 maanden geleden

Reactie op ROSAXX

Ik had dit laatst ook en is weer weggetrokken. Voor mij helpt het iets meer ...
Ooh ik hoop heel erg dat het bij mij ook erg trekt, dankje voor de tip! 😘

3 maanden geleden

Bij mij was dit idd beginnende borstontsteking. Ibu en veel koelen! Dan was het bij mij binnen twee dagen weg

3 maanden geleden

Reactie op Krista7

Bij mij was dit idd beginnende borstontsteking. Ibu en veel koelen! Dan was ...
Dit meteen doen !!