12 Reacties

3 maanden geleden

Welke kleur is het slijm? Ik heb precies dezelfde klachten en heb nog steeds een sluimerende baarmoederontsteking. Laat het vooral checken!

3 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Welke kleur is het slijm? Ik heb precies dezelfde klachten en heb nog steed ...
Het is echt doorzichtig. Net zoals water, maar dan dik en slijmerig. Heb jij dat ook?

3 maanden geleden

Ik zit wel nog in de eerste maand na de keizersnede, maar mijn verloskundige vertelde dat slijm wondvocht is. Dus ik zou het ook zeker laten checken als je zoveel pijn hebt.

3 maanden geleden

Ik zit pas op 3 weken na keizersnede en had afgelopen week ook 2x flink steken rechts onderin maar gok eisprong (geen slijm alleen vanmorgen al weer een beetje afscheiding) Hoop dat ik het mis heb want zot nog niet echt te wachten op m'n menstruatie 🤣🤣

3 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad en met 5 weken na de keizersnede mijn eerste menstruatie weer. Ik heb toen best flink gevloeid. Ik merkte het ook,omdat ik ineens weer puistjes kreeg op mijn gezicht op de plaatsen waar ik normaal puistjes krijg als mijn menstruatie eraan zit te komen. Maar als je twijfelt altijd even bellen.

3 maanden geleden

Reactie op anoukb30

Ik zit wel nog in de eerste maand na de keizersnede, maar mijn verloskundig ...
Hoe zag jou slijm er dan uit? Was dat ook waterig van kleur doorzichtig. Of had het wel een kleur?

3 maanden geleden

Reactie op Nicky1983

Ik heb dit ook gehad en met 5 weken na de keizersnede mijn eerste menstruat ...
Had je ook slijm?☺️

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem02072024

Hoe zag jou slijm er dan uit? Was dat ook waterig van kleur doorzichtig. Of ...
Met afvegen wat lichtrood, in het maandverband meer roze. Dus verdund bloed. Nu in week 4 is het wateriger.

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem02072024

Had je ook slijm?☺️
Ja... Vloeien was gestopt na 2,5 week ofzo. Toen een ruime week later slijm. Pijn in mijn onderrug. En toen begon de menstruatie

3 maanden geleden

Klinkt eerder als een eisprong

3 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Welke kleur is het slijm? Ik heb precies dezelfde klachten en heb nog steed ...
Mag ik vragen welke kleur het slijm bij jou had? Ik had ook een ontsteking bij de baarmoeder waarvoor ik een kuur heb gehad, maar nu sinds einde kuur zelfde klachten als TS met gelig slijm

3 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Klinkt eerder als een eisprong
Je hebt helemaal gelijk. Had nog een ovulatie test liggen. En ja hoor heb mijn eisprong 🙈