30 Reacties

één maand geleden

Ik heb nooit de pil geslikt, altijd wel een Implanon gehad. Nu opnieuw een genomen. Ik heb gelukkig nergens last van. Wellicht naar een alternatief kijken?

één maand geleden

Hier hetzelfde, ik ben ineens heel snel geïrriteerd merk ik. Ook hele zwangerschap nergens last van gehad en nu door hormonen pil weer helemaal verandert. Mijn man zegt dat als het zo doorgaat dat ik van de pil af moet. Ik merkte trouwens ook toen ik eenmaal was gestopt met de pil ik heel vrolijk was en juist totaal niet meer chaggerijnig of geïrriteerd. Ik zit er ook aan te denken om te stoppen en dan eens naar een koperspiraal te kijken, dat is zonder hormonen

één maand geleden

Reactie op FJovičić

Hier hetzelfde, ik ben ineens heel snel geïrriteerd merk ik. Ook hele zwan ...
Ik heb dit precies hetzelfde! Was toen ik stopte met de pil echt zo veel beter gestemd en beter in m’n vel. M’n vriend zei van de week; ik weet niet wat er met jou is deze week maar doe ff normaal😂 Ik heb dus echt nu een week de pil weer😂 ik durf alleen echt geen spiraal en derest zijn ook hormonen dus denk dat ik geen andere keuze heb🥴

één maand geleden

Reactie op Atikaa

Ik heb nooit de pil geslikt, altijd wel een Implanon gehad. Nu opnieuw een ...
Ga ik naar kijken inderdaad!

één maand geleden

Reactie op FJovičić

Hier hetzelfde, ik ben ineens heel snel geïrriteerd merk ik. Ook hele zwan ...
Erg he! Zat een stuk beter in mn vel tijdens de zwangerschap dus dat zegt ook een hoop. Ga er nu gewoon mee stoppen en zie wel wat dan de nieuwe oplossing gaat zijn maar dit is geen doen.

één maand geleden

Reactie op Linnie2024

Ik heb dit precies hetzelfde! Was toen ik stopte met de pil echt zo veel be ...
Nou he! Ben de hele dag een beetje grijs qua gevoel en soms wel happy Maar echt een beetje een saaie als ik kijk naar mn stemming.

één maand geleden

Ik had dit toen ik de pil slikte voor mijn eerste zwangerschap. Om die reden ben ik ermee gestopt (5 jaar voor mijn eerste zwangerschap) en nooit meer genomen. Ik kreeg vooral angstaanvallen en enorme gewichtstoename. Die hormonen zijn gewoon troep!

één maand geleden

Ja ik had dit ook met de pil. Ik was vooral afgevlakt. Toen ik stopte was ik zoveel meer bubbly zeg maar. Ik ga het nooit meer doen.

één maand geleden

Ik had het zelfde nooit meer 😵‍💫👍 nu koperspiraal

één maand geleden

Reactie op Wallflower

Hoe is je ervaring met de koortspiraal?

één maand geleden

Reactie op Wallflower

Wat een troep hè! Oh ik ga daar ook naar kijken

één maand geleden

Als het gezinnetje compleet is dan is het bij ons gezin de beurt aan vaders ✂️….

één maand geleden

Ik had daar ook last van toen ik aan de pil zat. Veel onrust, angsten en paniekaanvallen. Ook snel agressief en geen libido. Daarnaast kreeg ik pigmentvlekken. Toen ik stopte was ik van al deze klachten af.

één maand geleden

Reactie op AnneAnne88

Als het gezinnetje compleet is dan is het bij ons gezin de beurt aan vaders ...
Nou bij ons ook!! Mn man bood het gelukkig zelf al aan

één maand geleden

Reactie op layla223

Ik had daar ook last van toen ik aan de pil zat. Veel onrust, angsten en pa ...
Vreselijk!! Mijn klachten zijn na 2 dagen al afgenomen gelukkig pff

één maand geleden

Oh heel herkenbaar. Moet je nagaan als je tussendoor ook nog 4 hormoon stimulaties doet voor ivf. (Ik ben niet onvruchtbaar, ik heb embryo selectie gedaan vanwege erfelijke aandoening). Dus dan vlieg je letterlijk van t ene hormoon naar t ander. Ik heb me laten steriliseren tijdens de keizersnede. Ik ben HELEMAAL klaar met elk hormoon en neem van nu af aan niks meer.

één maand geleden

Ik reageerde ook heel naar op de pil ba mn zwangerschap. Ben er maar weer mee gestopt. Dubbele hormonen ofzi

één maand geleden

Reactie op Mlisz88

Oh heel herkenbaar. Moet je nagaan als je tussendoor ook nog 4 hormoon sti ...
Pff en ik al klagen met alleen de pil. Jeetje!! Super krachtig dat je die keuze hebt gemaakt. Ik wil graag nog een aantal kinderen maar de hormonen is echt iets waar ik tegenop zie

één maand geleden

Reactie op Marieke2309

Ik reageerde ook heel naar op de pil ba mn zwangerschap. Ben er maar weer m ...
Jaa.. kan me niet herinneren dat ik er hiervoor echt last van had. Dan maar opzoek naar iets anders

één maand geleden

Ik ben vandaag begonnen met de minipil in afwachting op de spiraal bij 3 maanden. Daar heb ik positieve ervaringen mee! Helaas is het condoom bij ons geen optie, dus hopelijk heeft de pil een minder negatief effect op mij 🙈