8 Reacties

4 maanden geleden

Wil niet zomaar die collega het gevoel geven over haar nieuws heen te denderen. Ondanks dat ik weet dat het maar mijn werk is en ik een strikt los beleid heb met collega’s zijn collega’s en vrienden zijn vrienden wil ik haar wel haar ruimte geven

4 maanden geleden

Ik zou het gewoon in die app zetten zonder persoonlijk nog te berichten. Er zit sowieso wat tijd tussen als ik het begrijp. Het is niet dat je het op dezelfde dag er nog bij op gooit. Als het goed is heeft ieder ander zo genoeg tijd gehad om het vervelende nieuws te lezen/te reageren/te steunen.

4 maanden geleden

Volgens mij geef je zelf al antwoord oo je vraag. Het is voor jou duidelijk dat je je beter voelt als je haar eerst persoonlijk appt. Dus dan is daar niks mis mee toch. Lijkt me dat dat alleen maar gewaardeerd zou worden.

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Volgens mij geef je zelf al antwoord oo je vraag. Het is voor jou duidelijk ...
Ja voelt alleen alsof ik alles gigantisch aan het overdenken ben ofzo. Misschien ook wel iets met die hormonen.

4 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Ik zou het gewoon in die app zetten zonder persoonlijk nog te berichten. Er ...
Klopt in principe hebben alle collega’s al gecondoleerd via de app. Voelt om de een of andere reden alsof ik het gigantisch overdenk misschien de hormonen

4 maanden geleden

Ik zou er inderdaad een paar dagen tussen laten, zoals je zelf al aangeeft en het berichtje niet feestelijk brengen maar gewoon informatief. Hem of haar eerst persoonlijk benaderen lijkt me niet nodig. Maar als dat tegen die tijd voor jou wel beter voelt, kan je dat natuurlijk alsnog doen. Laat het even een paar dagen rusten en je zult zien dat je gevoel hierover wat rustiger wordt. Succes morgen met de inleiding! X

4 maanden geleden

Als ik die collega was waarvan de vader overleden is, zou ik het heel erg vinden als het je tegen houdt om zo’n leuk nieuws te delen. Staat los van hun verdriet. Gewoon op de app zetten en niet druk om maken. Denk dat die collega juist heel blij voor jullie zal zijn als jullie kleintje geboren is.

4 maanden geleden

Als je het nou een uur later heel feestelijk zou plaatsen dan zou het inderdaad lullig zijn maar met een paar dagen ertussen kan het best hoor. Dan heeft je collega als het goed is alle condoleances ook al wel ontvangen