4 Reacties

2 maanden geleden

Ik zit een beetje in hetzelfde scheutje. Een maand geleden bevallen en alles doet zeer daar beneden. Na een stuk lopenk , bewegen of zelfs zitten. En laten we t niet hebben over de last die ik heb van de wond en hechtingen Ik lees mee!

2 maanden geleden

Reactie op Oummouss

Ik zit een beetje in hetzelfde scheutje. Een maand geleden bevallen en alle ...
Wat vervelend dat je ook klachten hebt, en nog erger die wond en hechtingen er boven op! Hopelijk vinden we goede tips.

2 maanden geleden

Wat vervelend dat je nu nog zoveel klachten ervaart. Zelf heb ik bij de eerste nog een jaar last gehad. Was er net vanaf en werd weer zwanger. 😅 Maar ik denk dat het vooral belangrijk is om oefeningen te blijven doen. Ik weet niet of jou oude fysio je wat oefeningen gegeven heeft. Daarnaast weet dat alles weer moet herstellen en je bekken daar echt lang voor nodig hebben. Rustig aan opbouwen en rust nemen door te gaan liggen helpt. 😊

12 dagen geleden

Ik had precies hetzelfde en me baby is nu 3 maanden. Ik moet zeggen ik voel er nog weinig van😅. Door de hectiek en drukte ivm de baby blijf ik het maar uitstellen om te bellen met de fysio haha. Maar goed het advies dat ik tijdens de na controle kreeg was :ga er snel achteraan je bent nog jong en, je wilt niet voor altijd last hebben hiervan!