9 Reacties
één maand geleden
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik ga naar een hele goede chiroprakter. Ij weet niet waar je woont maar ze zit in hilversum. Zij bespreekt je bevalling, vraagt van alles en kan echt heel goed druk en spanning wegnemen. Ik heb voor tijdens en na mijn beide bevallingen echt enorm veel aan haar gehad en loop er nu weer. Bij mijn eerdte zwangerschap kon ik met 12 weken geeb half uur meer lopen vanwege bekkenklachten en dat had ze binnen twee behandelingen compleet verholpen. Ze kraakt niet maar voert een soort van druk uit waardoor ze spanning wegneemt. Mocht je haar gegevens willen let me know!
één maand geleden
Ik heb scheefstand in mijn bekken en ben zodra mijn schaambot weer verhard was naar de chiropractor gegaan. Nu de 2e behandeling gehad en heb nergens meer last van!
T doet ff zeer de dag zelf maar poh wat een verlichting weer. Dit had ik bij Maud ook en toen er te lang mee doorgelopen waardoor ik permanente scheefstand heb omdat een aantal spieren dus verkleefd zijn en ook extra onder spanning staan.
Misschien t overwegen waard om er een afspraak voor te maken
één maand geleden
Super bedankt voor jullie reacties ! Ik ga gelijk een afspraak maken bij een chiropractor, hopelijk werkt het snel 🤞!
één maand geleden
Hier na mijn eerste 5 maanden met klachten gelopen door een scheefstand van het bekken en overcompenseten van de spieren. Uiteindelijk een chiropraktor gevonden en na elke sessie ging het een mini beetje beter tot ik er uiteindelijk helemaal vanaf was.
Wees dus niet bang dat het na 2 weken scheefstand niet meer goed komt, je bent nog maar kort post partum (al snap ik dat het extreem lang voelt met pijn) en met de juiste hulp wordt het weer beter!
één maand geleden
Reactie op Zomer21
Hier na mijn eerste 5 maanden met klachten gelopen door een scheefstand van ...
Die klachten hebben dus uiteindelijk meer dan een jaar geduurd, doordat ik al 5 maanden voor m'n zoontje moest zorgen met die scheefstand en mijn lichaam heel veel tijd en hulp van de chiro nodig had om weer te herstellen. Maar is dus wel goed gekomen en nu met m'n tweede gelukkig niet dezelfde klachten 🙏
één maand geleden
Reactie op Zomer21
Die klachten hebben dus uiteindelijk meer dan een jaar geduurd, doordat ik ...
Fijn.om te horen dat het na zo'n lange tijd ook gewoon beter is geworden en niet terug is gekomen bij de 2e zwangerschap, hier was ik ook al bang voor. Inmiddels ben ik 5 weken post partum, al is dat een stuk korter als bij jou, ik vind het zo moeilijk om door de pijn goed voor mn zoontje te zorgen
één maand geleden
Reactie op CarinaMaria
Fijn.om te horen dat het na zo'n lange tijd ook gewoon beter is geworden en ...
Ja dat snap ik, de pijn is ook zo vermoeiend. Hopelijk kun je wat extra hulp krijgen met de huishoudelijke taken enzo en komt er snel verbetering met hulp van een chiropraktor of fysio!
Ik had tijdens m'n 2e zwangerschap overigens wel bekken en rugklachten waarvoor ik ook 2x bij de chiropraktor ben geweest, en moet ook nu rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen. Maar echt een wereld van verschil met de eerste keer, want nu heb ik geen scheefstand. Ik doe braaf yoga oefeningen en zorg dat ik goed tussendoor rust en dan heb ik echt bijna geen pijnklachten 🤗