26 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb het in de wasmachine gehad en dat ging prima 👍

2 jaar geleden

Mits je een stomer hebt kun je het ook gemakkelijk stomen heb je geen zeep nodig etc

2 jaar geleden

Reactie op Tinekeee

Ik heb het in de wasmachine gehad en dat ging prima 👍
Gewoon op 30°?

2 jaar geleden

Reactie op WeS187

Gewoon op 30°?
Ja klopt, fijne was programma hebben wij er op

2 jaar geleden

Ik heb hem weer uit het “stof gehaald”. Alles in de wasmachine op 30 graden 😁 de hardnekkige vlekken die er in zaten van de zonnebrand eerst met een doekje en groene zeep gedaan. Is weer als nieuw 😁

2 jaar geleden

Ik heb de dubatti two nieuw in de winkel gekocht. En daar zeiden ze dat de bekleding gewoon in de wasmachine kan. ;)

2 jaar geleden

Mits je een stomer hebt kun je het ook gemakkelijk stomen heb je geen zeep ...
Gewoon een stoomreiniger bedoel je?

2 jaar geleden

Reactie op tatiors

Ik heb de dubatti two nieuw in de winkel gekocht. En daar zeiden ze dat de ...
Ja, dat dacht ik ook; Alleen in de handleiding staat dat dat niet kan, vandaar dat ik wat twijfel 😅

2 jaar geleden

Reactie op Woezel261021

Ik heb hem weer uit het “stof gehaald”. Alles in de wasmachine op 30 graden ...
Super! Krijg je bekleding er weer makkelijk omheen? En heb jij gewasen met of zonder wasmiddel?

2 jaar geleden

Reactie op WeS187

Gewoon op 30°?
Goed om te weten! 😁 Heb je de bekleding daarna laten drogen op een wasrekje?

2 jaar geleden

Reactie op Woezel261021

Ik heb hem weer uit het “stof gehaald”. Alles in de wasmachine op 30 graden ...
Heb je de bekleding met of zonder wasmiddel gewasen? En daarna laten drogen op een wasrekje?

2 jaar geleden

Reactie op tatiors

Ja, dat dacht ik ook; Alleen in de handleiding staat dat dat niet kan, vandaar dat ik wat twijfel 😅

2 jaar geleden

Reactie op tatiors

2 jaar geleden

Reactie op Tinekeee

Ja klopt, fijne was programma hebben wij er op
Heb jij ook een scheutje wasmiddel of schoonmaakmiddel toegevoegd? Zo ja, welke?

2 jaar geleden

Wij gebruiken voor onze Bugaboo's gewoon normaal wasmiddel 🥲 Niks speciaals erbij gewoon alleen Ariel waspoeder. In de beschrijving van onze kinderwagens staat ook dat je t gewoon op 30 graden normaal Programma kunt wassen met wasmiddel naar keuzen. Alleen rekening houden met kleuren. Dus hier gaat gewoon heel die reutemeteut samen met de buggy bekleding op 30 graden in de wasmachine met normaal wasmiddel

2 jaar geleden

Gewoon in de wasmachine gedaan, op 30graden met neutral wasmiddel. Laten drogen op het droogrek. Was ook het advies in de winkel

2 jaar geleden

Ik heb onlangs incia wasmiddel gekocht (natuurlijk) voor de babykleertjes (wel iets anders dan de kinderwagen). Ik zou dan sws met jouw wasmiddelkeuze 2 x 30 graden wassen idd een beetje azijn. Niet te veel, want volgens mij is azijn weer slecht voor de rubberendelen van je wasmachine. Eventueel kan je het ook even laten weken in azijn en dan in de wasmachine gooien. 😊

2 jaar geleden

Hier ook tweedehands gekocht, dan de one. Maar alles in de wasmachine gegooid. 30gr.

2 jaar geleden

Reactie op E3ther

Hier ook tweedehands gekocht, dan de one. Maar alles in de wasmachine gegoo ...
Top! Heb je gewoon wasmiddel gebruikt en welk wasprogramma, handwas of fijne was programma?

2 jaar geleden

Reactie op NilayaK

Gewoon in de wasmachine gedaan, op 30graden met neutral wasmiddel. Laten dr ...
Neutral is een goede tip inderdaad. Heb je een fijn wasprogramma gebruikt?