Wij hebben een Dubatti Two kinderwagen tweedehands gekocht. Heeft iemand ervaring met het reinigen van de bekleding? In de handleiding staat dat je stof kunt reinigen met de hand en warm water/milde zeep. Op internet lees je ook dat de stof in de wasmachine kan. Wat zijn jullie ervaringen en hoe heeft dat uitgepakt?
Ik heb hem weer uit het “stof gehaald”. Alles in de wasmachine op 30 graden 😁 de hardnekkige vlekken die er in zaten van de zonnebrand eerst met een doekje en groene zeep gedaan. Is weer als nieuw 😁
Wij gebruiken voor onze Bugaboo's gewoon normaal wasmiddel 🥲
Niks speciaals erbij gewoon alleen Ariel waspoeder.
In de beschrijving van onze kinderwagens staat ook dat je t gewoon op 30 graden normaal Programma kunt wassen met wasmiddel naar keuzen. Alleen rekening houden met kleuren.
Dus hier gaat gewoon heel die reutemeteut samen met de buggy bekleding op 30 graden in de wasmachine met normaal wasmiddel
Ik heb onlangs incia wasmiddel gekocht (natuurlijk) voor de babykleertjes (wel iets anders dan de kinderwagen). Ik zou dan sws met jouw wasmiddelkeuze 2 x 30 graden wassen idd een beetje azijn. Niet te veel, want volgens mij is azijn weer slecht voor de rubberendelen van je wasmachine. Eventueel kan je het ook even laten weken in azijn en dan in de wasmachine gooien. 😊