23 Reacties
4 maanden geleden
Ja herken ik van de start van mijn vorige bevallingen, en afgelopen vrijdag een valse start gehad en was ik ook heel erg misselijk, trillerig en voelde me ziek.
Nu hoop ik er steeds maar op dat ik weer ziek ga voelen en dat het dan doorzet 馃槈
Mijn ervaring is als het doorzet dat het grieperig gevoel verdwijnt. Maar vervelend is het wel icm wee毛n!
4 maanden geleden
Ik herken het ziekengevoel van beide bevallingen (dag van tevoren). Toch heerlijk dat je lichaam al leeg is 馃榿. Probeer wel zo veel mogelijk rust te nemen. Het wordt/kan weer een pittig eerste week worden.
4 maanden geleden
Ik heb sinds gisteren ook dat ik me zo voel, ook hoofdpijn scheuten die ineens op komen en zuur plus het gevoel over te moeten geven. Hoop dat dit het begin is voor ons en jij je snel weer beter voelt 馃崁
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Owww echt vervelend he
Ik voel me nog niet echt fijner sinds 16 u om de 10 ...
Ah!! Hoop dat het doorzet dan weet je dat je je iniedergeval niet voor niks zo voelt 馃様. Ik wordt morgen gestript dus hoop dat hij zelf nu komt voordat dat gebeurd.
4 maanden geleden
Hier momenteel hetzelfde , ik moet wel overgeven alles wat ik eet kom er gewoon weer uit .
Af en toe krampen ook en rugpijn maar ergens twijfel ik of het geen buikgriepje is .
Bij mijn zoon had ik gewoon weeen en niet deze voortekenen .
Ben benieuwd wat het bij jullie doet !
4 maanden geleden
Reactie op brendier
Toevallig mijn zoontje net ook gespuugd dus mijn vermoeden van buikgriep wo ...
Aaah ja dat heerst ook enorm. Beterschap samen.
Bij mij is het zieke gevoel aardig weg alleen misselijk weinig eetlust. Maar vanaf 6 u regelmatige wee毛n die voor 3 u aanhield maar ineens stopten voor half uur geleden馃檮 m'n man voor de 3e keer deze week gezegd dat ik dacht dat het ging beginnen en toch niet waar bleek. En nu net als die naar het werk is begint het weer. Tjonge ik word hier zo gek van haha heel apart allemaal.
4 maanden geleden
Ik ben vandaag ook heel misselijk. Mijn zoontje heeft wel twee dagen overgegeven, maar al bijna een week geleden. Meestal is de overdracht van buikgriep sneller... Ben benieuwd, maar zit echt niet op buikgriep te wachten zo tegen de bevalling aan.
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Wat denken jullie van dit schema?:)
Spannend!! Veel succes hou ons op de hoogte 馃槃
MOD
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Wat denken jullie van dit schema?:)
Hoe intens voelen ze aan?
MOD
4 maanden geleden
Reactie op annesv92
Intens..maar nog prima te doen. Ze houden ongeveer 40/50 sec aan komen om d ...
Dan wens ik jou super veel succes vanavond en hoop ik dat het doorzet馃檹馃槉