35 Reacties
2 jaar geleden
Geen idee wat jullie budget is en of jullie zelf iets willen maken of het liever uit handen willen geven, maar op geboortekoekjes.nl heb je 120 voorverpakte koekjes voor €20 in het roze of blauw. Echt ideaal die gaan wij halen (lekker lui haha) en die zijn 3 mnd houdbaar! Dus die kan je ook lekker ruim op tijd bestellen😘
2 jaar geleden
Reactie op babymarch2022
Geen idee wat jullie budget is en of jullie zelf iets willen maken of het l ...
Wij weten niet wat het wordt dus is allen nog last minuten muisjes halen
2 jaar geleden
Reactie op Kinderwens2026
Ahh zo nee begrijp ik dan idd misschien een ander alternatief beter
2 jaar geleden
Ik ga een kwarktaart maken met roze muisjes erop en als rand lange vingers 😊
2 jaar geleden
Hier gewoon ouderwets de beschuit met muisjes. Heerlijk! Muisjes zijn ook goed voor je als kraamvrouw😉.
Maar ik zit nog te bedenken wat m’n zoon kan uitdelen op school. Ik zie de juffen geen beschuit smeren😅
Ook zag ik die geboortekoekjes maar om alleen dat te doen is ook zo karig. Dus ideeen welkom😊
2 jaar geleden
Wij halen sowieso beschuit en blauwe muisjes in huis. En halen ook eierwafels, waar dan slagroom op komt met als topping blauwe muisjes. Werd vorige keer met onze dochter meer gegeten als de beschuiten.
Voor in de kraamweek hoop ik een monchou taart te maken (of evt m’n moeder) met blauwe muisjes, dit dan voor de familie van dichtbij die langs gaat komen.
2 jaar geleden
Reactie op Kinderwens2026
Wij krijgen ook een verassing. Ik haal vast beschuiten en boter in huis. Winkel is dichtbij dus mijn vriend moet dan maar even muisjes halen in de kleur🤭
2 jaar geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Hier gewoon ouderwets de beschuit met muisjes. Heerlijk! Muisjes zijn ook g ...
Geboortekoekjes zijn wel leuk en handig per stuk verpakt. Wij doen daar nog een sticker op met Hoera en dan de naam is geboren of Hoera een broertje.
2 jaar geleden
Reactie op MamavanC_
Wij gaan deze koekjes bestellen. Ook handig om uit te delen op het werk.

Yes doen wij ook, en ook voor uit te delen op school.
Makkelijk per stuk verpakt, leuk presenteren op een schaaltje en stickers erop helemaal prima toch😀
2 jaar geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Hier gewoon ouderwets de beschuit met muisjes. Heerlijk! Muisjes zijn ook g ...
Ik laat mijn zoontje zo iets als dit trakteren op het kdv. (Stoepkrijt en een koekje) geen idee wat de leeftijd is van jou zoon natuurlijk, maar zoiets is voor jonge kinderen op de basisschool ook nog leuk.

2 jaar geleden
Ik weet nog niet of/wat we de visite trakteren als ze komen.
We geven een kraamborrel en als bedankje (en ook als traktatie voor op mijn werk en dat van mijn man) maak ik zakjes met een verpakt beschuitje, portie boterkuipje en een buisje met muisjes. Dus een doe-het-zelf beschuit met muisjes hahaha.
Alleen blijken de buisjes echt veel groter dan verwacht, dus wellicht dat ik daar nog iets in doe, onder de muisjes 😆
Bij onze dochter wisten we het geslacht niet, toen hadden ee vooraf bij Stadsgenootjes Haagse muisjes gehaald 😁
2 jaar geleden
Reactie op leannevdk
Wij doen lekker plakje cake met slagroom en muisjes!
Doen wij ook 😁 Zo lekker!! Hadden mijn ouders ook toen ik geboren ben, en dan met slagroom de letters van mijn naam op de cake plakjes. Weet niet of ik dat ga doen, of gewoon een flinke dot slagroom 🥰
2 jaar geleden
Reactie op leannevdk
Wij doen lekker plakje cake met slagroom en muisjes!
Wat een heerlijk idee 😍