9 Reacties
4 maanden geleden
In mijn ziekenhuis hebben ze er 2 we nemen voor de zekerheid wel 1 mee je weet nooit met hoe veel vrouwen je tegelijk aan bevallen bent voor zelfde geld zijn ze bezet
4 maanden geleden
Als ze er daar echt niet zijn en je wel de ruimte hebt achterin de auto, zou ik hem zelf gewoon in zijn geheel meenemen. Vooral kijken wat voor jullie haalbaar is en het minste tijd inneemt op het moment.
Er zijn ook van die elektrische luchtbedpompjes. Zoiets kun je wellicht ook van iemand lenen? Dan is hij in een paar minuten vol.
4 maanden geleden
Is dit met de mond geblazen of met een pompje?
Want wij hebben een vacuüm pomp die ook kan blazen en heb net t zwembad binnen 3 min er mee opgezet!
(1 van 4 meter lang en 2 meter breed en de bodem is ook me luchtige kussentjes haha)
Ideaal ding
4 maanden geleden
Ik las eerst bevalbad, vond het erg verwarrend 🤣 anyway geen ervaring mee met naar het ziekenhuis maar ik heb mijn bal wel in de auto gepropt naar mijn werk. Misschien moest er een beetje lucht uit maar dat was ook binnen een paar minuten weer opgeblazen. Anders kijk je nu vast of hij in je auto past?
4 maanden geleden
Ik zou hem gewoon in z’n geheel meenemen 🤭 als het in je auto past, lijkt me wel?
4 maanden geleden
Ik heb dit pompje een paar jaar geleden gekocht, ging ook perfect met mijn bal.
Bekijk Flextail Gear luchtbed pomp Tiny Pump X - Oplaadbare luchtbedpomp - 400LM lantaarn - 3-in-1 - grijs op: https://www.bol.com/nl/p/flextail-gear-luchtbed-pomp-tiny-pump-x-oplaadbare-luchtbedpomp-400lm-lantaarn-3-in-1-grijs/9300000001186273?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp