22 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Ramanur
Ik denk juist dikke tandjes zodat je wel de sensatie voelt maar niet jezelf ...
Dit vind ik idd ook heel logisch klinken! Ik werd een beetje van de wijs gebracht door die andere foto's, zo van Oh ehh er zijn dus nog meer opties😂
4 maanden geleden
Reactie op pln92
Hebben jullie houten of plastic kammen?
Ik heb nog niks, hahaha. Heb thuis wel 2 plastic kammen net dunne tandjes (geeoon van die puntkammen), maar ben bang dat die afbreken... mn man heeft een houten kam met dikkere tandjes, maar wil eigenlijk gewoon een eigen 🤣
4 maanden geleden
Ik had bij mijn bevalling een plastic kam van kruidvat eigen merk. Werkte perfect en heeft mij er flink doorheen geholpen 🤭😂
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Haha ik moest ook Googlen...🤣 maar dacht gelijk ook; waarom die benaming?! ...
"Een kam om in te knijpen tijdens de bevalling bij wijze van pijnvermindering"
"Bevalkam"
Tja tis maar hoe je het noemt en hoeveel je wil typen.
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
"Een kam om in te knijpen tijdens de bevalling bij wijze van pijnverminderi ...
Dan zou ik idd de eerste versie gebruiken 😬 is het ook gelijk duidelijk wat het doel is haha.
Het is namelijk een gewone (haar) kam 🤪
Bij de term bevalkam dacht ik dat het een speciaal soort kam was ofzo.
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Haha ik moest ook Googlen...🤣 maar dacht gelijk ook; waarom die benaming?! ...
Zou wel weer marketing zijn :p
Gewone kam = 3 euro en een bevalkam €25 (fictief getal) 🤭🤭😜
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Dan zou ik idd de eerste versie gebruiken 😬 is het ook gelijk duidelijk wa ...
Ja dat weet ik ook wel 😂 maar het ging me niet om of het een gewone haarkam is of niet, maar of er mensen uit ervaring weten welke tandjes fijner zijn.
Je kúnt er een haarkam voor gebruiken ja en de meeste mensen doen dat ook, maar in de verschillende culturen waar ze vandaan komen, worden ze ook wel speciaal voor geboortes vervaardigd. Dan hebben ze een iets andere vorm, waardoor je meer grip hebt bijv. en worden ze mooi gegraveerd etc. Maar daar zal het prijsverschil met een gewone haarkam en een bevalkam ook wel niet zo groot zijn 🤣
Betwijfel overigens wel of een simpel puntkammetje van de action de kracht aankan die je erop zet 🥹
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ja dat weet ik ook wel 😂 maar het ging me niet om of het een gewone haarka ...
Haha, voor mij een nieuwe term/methode iig!
Ik denk dat een kam wel wat kan hebben, maar zou zelf dan voor hout gaan omdat dat mij simpelweg wat lekkerder lijkt vasthouden.
Of nouja, het moet natuurlijk wel pijn doen 🤣 maar zou er zelf geen dure kam voor aanschaffen 😅
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Haha, voor mij een nieuwe term/methode iig!
Ik denk dat een kam wel wat ka ...
Nee was ik ook niet van plan hoor, je hebt ze in allerlei prijsklasses 🤣 Je weet wel, alles waar je geboorte/zwangerschap voor zet is gelijk 6x zo duur haha!
Ik laat mijn eigen puntkam maar thuis, dalijk prik ik mezelf of iemand met die punt... 😬
Heb uiteindelijk er wel een gekocht, ik wilde namelijk een CUB huren en daar verkochten ze die kammen voor 6.50. Kan goedkoper, maar ach 🤣 Ben fysiek niet meer in staat even langs de hema of kruidvat te gaan, dus dan maar zo hahahaha.
Hij voelt wel stevig en pijnlijk genoeg in elk geval, we gaan t zien haha!
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Nee was ik ook niet van plan hoor, je hebt ze in allerlei prijsklasses 🤣 J ...
Haha ja precies, alles is duurder...🤣
Nou €6,50 voor een kam is nog te doen. Niet zo goedkoop als bij de action of kruidvat ofzo, maar ach haha!
Jij hebt iig je kam en kan straks lekker knijpen! 😬
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Haha ja precies, alles is duurder...🤣
Nou €6,50 voor een kam is nog te do ...
Hahaha ja als t had gekund had ik er net zo makkelijk daar een gehaald, maar helaas al een maand lang kluizenaar 🥲
Ben heel benieuwd of ik er wat aan heb en of ik er uberhaupt aan denk om hem te gebruiken🤣