29 Reacties
6 maanden geleden
Wow wat een onverwachts avontuur. Gelukkig gaat het goed met jullie. Gefeliciteerd met de geboorte van Maeve en een goed herstel gewenst
6 maanden geleden
Mijn hemel! Wat een heftig verhaal. Hopelijk mag je gauw herstellen🍀 Heel veel geluk toegewenst met jullie dochter 🥰
6 maanden geleden
Jeetje dat moet schrikken zijn geweest… En dan ook nog eens op vakantie, heftig! Hopelijk ben je wel ergens waar jij en je dochtertje goede zorg kunnen krijgen. Ik wens je een voorspoedig herstel en ik hoop dat je gauw van je dochtertje kan genieten. Gefeliciteerd! ❤️
6 maanden geleden
Reactie op DaiB
Oh wat heftig! Proficiat met uw dochtertje!!❤
Had je bepaalde symptomen en ...
ik kreeg heel erg buik kramp alsof ik moest poepen, daarna heel veel overgegeven en toen raakte ik in een soort shock! en kreeg ik die epilepsie!
6 maanden geleden
Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Hopelijk knap je snel op en kan je naar haar toe. En daarna als alles goed gaat lekker naar huis. 😘
6 maanden geleden
Ach jeetje wat ontzettend heftig, spannend en naar en toch ook weer mooi, want jullie kleine meisje is er. Hopelijk snel naar de lieve Maeve toe en herstellen!! ❤️
En natuurlijk gefeliciteerd!+
6 maanden geleden
Gefeliciteerd met Maeve! En wat een heftig bericht.. waar ben je nu? In het buitenland? Gelukkig kon er snel gehandeld worden.. spannend om je dochter dadelijk te mogen ontmoeten! Hopelijk herstel je snel en maakt jullie dochter het goed. We zijn er voor je, als je even wat kwijt wilt. Beterschap lieve mama! 🩷
6 maanden geleden
Jeetje wat heftig maar ook gefeliciteerd met jullie dochter! Sterkte voor jullie en hopelijk kunnen jullie snel genieten van elkaar! 🩷