29 Reacties

6 maanden geleden

Heey alles goed met jullie🥰

6 maanden geleden

Heel veel sterkte en hopelijk gaat alles goed met jullie! 🍀 Gefeliciteerd met de geboorte 💕

5 maanden geleden

Hey ben heel erg benieuwd hoe is het met jullie en met jullie kleine🥰🥰

5 maanden geleden

Reactie op kaout123

Hey ben heel erg benieuwd hoe is het met jullie en met jullie kleine🥰🥰
hey! met de kleine meid gaat alles gelukkig goed! ze weegt ondertussen 1640 gram en we kunnen volgende week eindelijk naar NL. (wij waren op vakantie) Ik zelf heb nog last van vermoeidheid en mn hersenen werken niet mee (hersenschade) m’n lever en nier waardes zijn wel aan t opstarten maar om blijvende schade te kijken moeten ze nog een keer bloedprikken!😊

5 maanden geleden

Reactie op sanne1401xx

hey! met de kleine meid gaat alles gelukkig goed! ze weegt ondertussen 1640 ...
Jeetje Sanne, dat is nog wel pittig voor jullie! Fijn dat alles goed gaat met jullie dochter 😍. Denk aan je! Roep zoveel mogelijk hulp in als je nodig hebt in Nederland. Sterkte met herstellen! Liefs

5 maanden geleden

Reactie op sanne1401xx

hey! met de kleine meid gaat alles gelukkig goed! ze weegt ondertussen 1640 ...
Heel veel sterkte en goed tot rust komen en fijn dat het goed gaat met je dochter🥰 Veel sterkte met herstellen 💗

4 maanden geleden

Hoi Sanne, hoe gaat het inmiddels met je?

4 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Hoi Sanne, hoe gaat het inmiddels met je?
Hoi Caroline! ik merk laatste tijd dat ik veel nachtmerries heb en het herstellen lang nodig heeft, vooral mentaal. Ik heb veel last van haar uitval op dit moment en nog steeds een te hoge bloeddruk. Maeve maakt het gelukkig goed en we zijn eindelijk na 8 lange weken thuis🩷 regelmatig hebben we beide nog controles in het ziekenhuis! en omdat ik in het buitenland ben bevallen hebben we sommige controles extra ! lief dat je het vraagt 😊

4 maanden geleden

Reactie op sanne1401xx

Hoi Caroline! ik merk laatste tijd dat ik veel nachtmerries heb en het hers ...
Wat fijn dat jullie eindelijk thuis zijn! Het zal nog wel even duren voordat je een nieuwe balans gevonden hebt. Heb je genoeg hulp? Misschien dat magnesium en ijzer al wat kan helpen. Neem je tijd. Fijn dat je wel goed onder controle blijft! Dikke knuffel voor jou en fantastisch dat het zo goed gaat met Maeve 💛