15 Reacties
4 maanden geleden
Eerste keer ging prima hoor haha, was alleen een beetje moe, Helaas was ik al bijna 24 uur wakker toen we naar het ziekenhuis gingen馃槄 is ook best goed gegaan zonder pijnstillers/medicatie. Was niet echt een bewuste keuze vooraf maar het liep gewoon zo dat het niet echt nodig was.
Op moment zelf lijkt het zwaar etc maar eerlijk na een poosje ben je helemaal vergeten of en hoeveel pijn het deed 馃ぃ heel vreemd is dat
4 maanden geleden
Ik had een erg goede bevalling van mijn eerste kindje! Ontsluiting verliep gewoon netjes, de wee毛n vond ik wel pijnlijk maar deze wist ik goed weg te puffen en het persen zelf duurde ongeveer een kwartiertje. Zonder pijnstilling bevallen en ook niet uitgescheurd, prima dus! Hopelijk bij de tweede weer minimaal op deze manier馃槂 succes jij!!
4 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Eerste keer ging prima hoor haha, was alleen een beetje moe, Helaas was ik ...
Jaa dat hoor ik dus ook van bijna elke bevallen moeder, je vergeet snel hoe zeer het echt deed haha!! Mijn eerste keuze is ook geen pijnstilling maar mocht het te veel pijn doen dan ga ik daar ook voor!
4 maanden geleden
Hier de eerste keer wel twee dagen weeen, een persfase van 1,5 uur en wat uitgescheurd / hechtingen, maar hier kijk ik hartstikke prima op terug en goed hersteld. Gewoon thuis en zonder pijnstilling. Het is even heftig, maar het eindigt en je motivatie is je kind ontmoeten. Vooral niet bang zijn.
4 maanden geleden
Reactie op Stroopwafels
Hier de eerste keer wel twee dagen weeen, een persfase van 1,5 uur en wat u ...
Lief van je! En ik hou me ook vast aan het feit dat letterlijk elke vrouw bevalt en dat dit de normaalste zaak van de wereld is! Dus ook daarom denk ik, ik laat het op me afkomen!
4 maanden geleden
Hier 2,5 jaar geleden: 16.35 braken mn vliezen. 10 min later begon mn weeenstorm en om 21.28 lag ze in mn armen 馃挆. Vertrokken met 4 cm naar het ziekenhuis, kwam daar met 9 cm aan. Ik heb het als positief ervaren. Nu wacht ik op m鈥檔 volgende bevalling 馃グ
4 maanden geleden
Mega positieve ervaring! Half 5 sochtends braken mijn vliezen maar begon pas rond de avond wee毛n te krijgen. 12 uur zette het echt door en half 5 had ik hem al in mijn armen :) Het is dus uiteindelijk heel snel gegaan! Ik ben thuis in bad bevallen en hoop heel erg dat het weer zo mag gaan!
4 maanden geleden
Droombevalling mijn eerste bevalling! Nadat ik van een dutje opstond voelde ik dat mijn vliezen braken, het was toen 17:00 en bij het flatsje in mijn broek kreeg ik direct mijn eerste wee. Bouwde redelijk rustig op.. En de VK kwam checken of ze gebroken waren rond 20:00. Ben rustig serie gaan kijken en toen het heftiger werd douchen en had mijn vriend het donker gemaakt en muziek op gezet. Samen gingen we rustig op de bank liggen en ik ademde de weeen door. VK kwam om 23 terug en zat ik op 4 cm, daarna zelfs nog tussen de wee毛n doorademen in slaap gevallen!! Om 02:00 kwam ze weer checken en had ik 7cm, moesten we haast maken om naar het beval hotel te komen. Om 02:30 stonden we nog op de parkeerplaats en om 03:25 was onze dochter geboren 馃槄 Bad was nog niet op tijd vol om erin te komen en slechts een half uurtje geperst. Zou echt weer zo鈥檔 bevalling wensen 馃檹馃徑
4 maanden geleden
Reactie op liesje170
Lief van je! En ik hou me ook vast aan het feit dat letterlijk elke vrouw b ...
Dit gaat je denk ik ook heel erg helpen. Was ook mijn instelling. Als iedereen het kan, kan ik het zeker. Daarnaast heb ik enorm veel gehad aan de bevalvlog (2e) van Sanny zoekt geluk en positieve mindset etc. Ik had dus vooraf echt best wel zin in de bevalling. Was zo benieuwd hoe het zou zijn!