9 Reacties

4 maanden geleden

Spannend. Ik hoop voor je dat het lekker doorzet. Succes!!

4 maanden geleden

Vandaag ook 39 weken. Vanmorgen denk ik slijmprop verloren. Voorweeën wel gehad maar valt nu mee. Ik hoop dat het hier ook snel gaat. Mijn eerste kwam al bij 37 weken dus dit duurt zo lang.

4 maanden geleden

Hier ook precies 39 weken vandaag. Gisteravond de hele avond weeën gehad die ook echt wel zeer deden maar niks zette door. Vanochtend op controle Baarmoeder volledig verstreken en 1cm ontsluiting. Heeft het gisteren dus toch wat opgeleverd. Ben benieuwd wanneer het doorzet. Bij de eerste ingeleid dus heb dit nog nooit eerder mogen meemaken.

4 maanden geleden

Reactie op Neonja

Vandaag ook 39 weken. Vanmorgen denk ik slijmprop verloren. Voorweeën wel g ...
Mijn eerste kwam ook precies met 37+0. Nu zit ik na het weekend al op 40 weken. Wat duurt het dan lang hé, jeetje. Niet verwacht de 40 weken te halen.

4 maanden geleden

Reactie op jinglebell

Mijn eerste kwam ook precies met 37+0. Nu zit ik na het weekend al op 40 we ...
Hier ook niet.. ik dacht echt dat de tweede ook vroeg zou komen. Jeetje je zit al op 40 bijna.. dan moet ik nog een hele week wachten..

4 maanden geleden

Hoe is t nu met je? Hoe herkende je dat het voorweeën waren? Ik heb die bij onze dochter nooit gehad, maar volgens mij net wel een half uur a 3 kwartier, maar weet t dus niet zeker...😵‍💫 Dochter kwam met 41.0 en ik word nu met 38.0 ingeleid, dus stond er allemaal heel relaxed in... Maar dit was echt iets wat ik nog niet eerder heb gehad, harde buiken die een beurs gevoel gaven in mijn onderrug en anus en toch wel vrij regelmatig kwamen (niet getimed).😬 Nu lig ik en is t gelukkig weer weggezakt. Ben nu 37+2!

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hoe is t nu met je? Hoe herkende je dat het voorweeën waren? Ik heb die bij ...
Ondertussen is Odiel geboren. Het waren wat menstruatieachtige krampen die ik voelde in buik en rug, maar dan heviger. Eerst duurde dit telkens maar een 10 sec , ging weg en kwam ook heel onregelmatig. Maar dan duurde het soms al meer dan 30 sec en na 5 a 10 minuten kwal het telkens terug. Dan toch maar naar ziekenhuis geweest tegen 17u en om 19u20 was hij er al . Moest dus niet meer langer wachten

4 maanden geleden

Hier ook al paar dagen last van voorweeën, maar het zet nog niet door. Nog geen slijmprop verloren en vliezen zijn nog in tact. Nu 39+2 dus benieuwd of ik toch zo doorsukkel tot 40 weken (of zelfs langer) of dat ze toch wel snel komt. Aanstaande woensdag heb ik controle bij de verloskundige, dan zit ik 2 dagen voor mijn uitgerekende datum. Misschien ga ik wel vragen of zij eens kan voelen het het erbinnen voorstaat. En wellicht als het kan, wil strippen. We shall see.. mag van mij nu ook wel komen 🙏🏻😊

4 maanden geleden

Reactie op Lizzela

Ondertussen is Odiel geboren. Het waren wat menstruatieachtige krampen die ...
Ach wat snel allemaal zeg! Gefeliciteerd!! 🥰 Hopelijk alles goed met jullie! 🤍