84 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wonderolie gebruikt en had een paar uur later gebroken vliezen. Maar helaas kwamen de weëen niet op gang met als gevolg een vreselijke bevallingen. Ik zou het sterk afraden ;)

5 maanden geleden

Reactie op Junebaby24

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wonderolie gebruikt en had een paar uur ...
Ah wat naar voor je ! Had je geen pijnstilling kunnen nemen of had je dat wel gedaan?

5 maanden geleden

Ja uiteindelijk gekozen voor een ruggenprik. Ik bleef 8 uur hangen op 3cm ontsluiting terwijl de weëen heel intens waren. Met de ruggenprik ging het heel snel en heeft het uiteindelijk net op het nippertje een keizersnede voorkomen :) Nu kies ik er heel bewust voor om echt naar mijn lichaam te luisteren wanneer dat en de baby er klaar voor zijn ☺️ en maar geduld te hebben

4 maanden geleden

Vandaag m’n vk gesproken om de afspraak naar later te verplaatsen morgen. Ze zegt of we horen je eerder, dus ik vroeg heb je tips?! Ja seks heel veel seks!

4 maanden geleden

Opwinding en orgasmes schijnen de bevalling ook te kunnen opwekken tegen het einde van je zwangerschap!

4 maanden geleden

Reactie op Liberté

Opwinding en orgasmes schijnen de bevalling ook te kunnen opwekken tegen he ...
Nou dan had ik allang moeten bevallen 🤣 mijn man wordt echt gek van mij met mijn hoge libido 🤣

4 maanden geleden

Bij mijn vorige bevalling heb ik acupunctuur gedaan.. weet niet of het heeft geholpen maar ging wel vlak daarna bevallen 🤣👍🏻

4 maanden geleden

Weet iemand of met seks echt penetratie seks bedoeld wordt, of dat het meer om de opwinding en het orgasme gaat? Penetratie seks hebben we al weken niet meer, voelt niet prettig meer, maar we maken het nog wel regelmatig gezellig op andere manieren 😅

4 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Weet iemand of met seks echt penetratie seks bedoeld wordt, of dat het meer ...
Volgens mij echt meer de opwinding en orgasme Deze zorgen ervoor dat je natuurlijke oxytocine aanmaakt wat voor samentrekkingen van je baarmoeder zorgt Maar penetratie seks heeft ook z’n voordeel als hij in jou klaarkomt, sperma bevat een stofje wat voor verwerking van je baarmoeder kan zorgen en ook samentrekkingen van je baarmoeder Is niet gezegd dat het allemaal 100% helpt, maar het kan :)

4 maanden geleden

Het kan door orgasme komen. Maar ook door sperma. Dat bevat een stofje wat je baarmoedermond week maakt.

4 maanden geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Het kan door orgasme komen. Maar ook door sperma. Dat bevat een stofje wat ...
Dit is idd wetenschappelijk bewezen, maar wel pas als je lichaam er klaar voor is! Dus het kan het laatste zetje geven, iets opwekken wat nog niet begonnen was helaas niet.

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Dit is idd wetenschappelijk bewezen, maar wel pas als je lichaam er klaar v ...
Dat is wat mijn verloskundige adviseerde om het op gang te brengen.

4 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Het gaat vooral om de sperma begrijp ik

4 maanden geleden

Persoonlijk zou ik proberen zoveel mogelijk rust te nemen. Hopelijk lukt het! Succes

4 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Een orgasme helpt ergens de baarmoeder te laten samentrekken. Maar sperma zit een stofje in wat ik heb gelezen! Hier al maanden niks meer😂 ga het ook niet doen omdat het helpt want echt moet er niet aan denken🤭

4 maanden geleden

Ik heb trouwens dat wonderolie/castorolie niet meer gebruikt. Ben nu pas 37+4 en het gros van de vrouwen bevalt pas rond 41 weken. Ik moet dus nog even en wil best dingen doen als laatste zetje, maar nu is het gevoelsmatig nog te vroeg. Ik merkte dat ik super gefrustreerd raakte doordat de bevalling nog niet begonnen was, maar heb me er maar bij neergelegd. Nog eventjes en dan hebben we allemaal onze baby’s in onze armen 🥰 en tot die tijd zitten ze het veiligste in onze buiken.

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik heb trouwens dat wonderolie/castorolie niet meer gebruikt. Ben nu pas 37 ...
Knap van je!! Het is wel echt zo he, dat de laatste loodjes het zwaarst wegen 🙈 maar we houden het al zo lang vol, deze laatste weken gaan ook lukken!!

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Knap van je!! Het is wel echt zo he, dat de laatste loodjes het zwaarst weg ...
Ja echt! Ik ben vooral extreem moe, los van de fysieke klachten 😵‍💫 dus het is ook heel logisch om veel te denken over de naderende bevalling als je de hele dag op bed ligt haha, alle tijd om na te denken hierover

4 maanden geleden

Mijn zoontje is geboren met 36+1 en ben nu 37+2, is alsnog vroeg idd maar omdat m’n eerste bevalling te vroeg was ben ik toch de dagen aan het aftellen 🤣🤣

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ja echt! Ik ben vooral extreem moe, los van de fysieke klachten 😵‍💫 dus h ...
Ik snap je helemaal en ervaar ook wel hetzelfde. Maar geloof me, het getrappel in je buik ga je ook nog missen straks. Toch maar proberen ook te genieten van de mooie kanten van het zwanger zijn, ook al overheerst het zware gevoel op het moment misschien 😘