84 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Aaah ja vooralsnog niks veranderd behalve dan nog steeds een rommelende bui ...
Hoe gaat het nu? ☺️

4 maanden geleden

Reactie op ACSB

Hoe gaat het nu? ☺️
Goed, niks meer aan het handje. Nog steeds wel harde buiken, maar niks anders oid. Gisteren dus wel echt veel gerommeld, maar denk dat mijn lichaam er nog niet klaar voor is. Wat wel veranderd is, is mijn stoelgang. Moest eerst 5-6 keer per dag 💩 en nu nog helemaal niet ge💩 sinds gisteren. Hopelijk komt dat morgen weer op gang :-).

4 maanden geleden

Nou, toch weer besloten Castor olie te nemen vanmiddag rond 16 uur. Vandaag 39+2. Dit keer 3 el ipv 2. Wederom heel erg vies, veel op de wc en misselijk. Maar ik heb nu wel vrij regelmatige weeën. Ga nu slapen, hopelijk zet het door.

4 maanden geleden

Nou, toch weer besloten Castor olie te nemen vanmiddag rond 16 uur. Vandaag ...
Ik had er 2 genomen 17:00 en 2 om 18:00

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ik had er 2 genomen 17:00 en 2 om 18:00
Ik elke 2-4 min ongeveer een mij minuut lang toen straks.

4 maanden geleden

Ik elke 2-4 min ongeveer een mij minuut lang toen straks.
Ja ik bedoelde meer qua eetlepels totaal 4 en hoe voel je je nu?

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ja ik bedoelde meer qua eetlepels totaal 4 en hoe voel je je nu?
Oh sorry ik was half in slaap, ik had het over de weeen haha. Ik heb 3 el genomen om 16 uur. Ik zou niet meer kunnen nemen want word er zo misselijk van, echt mega ranzig 🤮

4 maanden geleden

Oh sorry ik was half in slaap, ik had het over de weeen haha. Ik heb 3 el g ...
Ja begrijp ik

4 maanden geleden

Hoe is het vannacht gegaan?

4 maanden geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Hoe is het vannacht gegaan?
Goed, ik werd nog wakker van de pijn en had krachtigere weeën dan daarvoor en ze kwamen om de 1.5-2 min en duurden 60 seconden. Super regelmatig dus. Toen toch weer in slaap kunnen vallen, en toen ik daarna wakker werd had ik ineens nog maar heel weinig weeen waarna het helemaal afnam. Nu is het dus gestopt en heb ik wel nog harde buiken en een weeïg gevoel in mn onderrug. Jammer, had echt gehoopt en gedacht dat dit het begin was! Vandaag maar de verloskundige en zien wat zij te zeggen heeft. Waarschijnlijk (zoals altijd) weer niks en moet ik afwachten 🥲

4 maanden geleden

Goed, ik werd nog wakker van de pijn en had krachtigere weeën dan daarvoor ...
Zo frustrerend he! Ik herken me helemaal in jouw verhaal. Hier morgen 40 weken en al dagen krampen, pijnlijke rug, misselijk en hoofdpijn. En die harde buiken.. Maar het zet niet door. Ben echt zo moe ervan en vraag me elke dag af wanneer ze komt. Hier nog geen slijmprop verloren of vliezen gebroken. Dus ben benieuwd..

4 maanden geleden

Je zou nu wel kunnen vragen om de ontsluiting te checken. En als ze dan toch even voelt kijken of ze je al kan strippen 🤞 Ik hoop dat ze wilt luister, anders toch de emotionele kaart opgooien.

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Zo frustrerend he! Ik herken me helemaal in jouw verhaal. Hier morgen 40 we ...
Pff ja, zenuwslopend. Hield er vannacht wel rekening mee dat het weer over kon gaan dus dat helpt wel met de teleurstelling. Ik heb ook geen slijmprop verloren as far as i know. Nou moet ik zeggen dat wij zo’n toiletblok hebben wat het water blauw kleurt en ik vaak ook al wc papier in de pot gooi voor ik er erg in heb. Dus dan kan ik die slijmpropo alleen zien als hij echt op t toiletpapier zou zitten. Geen idee of dat ook is wat gebeurt meestal?

4 maanden geleden

Je zou nu wel kunnen vragen om de ontsluiting te checken. En als ze dan toc ...
Ja daar dacht ik ook al aan, maar de zijn er bij ons zo conservatief in om te voelen 🙄. Echt irritant dat ze zo weinig kunnen doen.

4 maanden geleden

Pff ja, zenuwslopend. Hield er vannacht wel rekening mee dat het weer over ...
Ik ben al 2x bevallen en heb nog nooit iets van een slijmprop of wat erop lijkt gezien

4 maanden geleden

Reactie op kich

Ik ben al 2x bevallen en heb nog nooit iets van een slijmprop of wat erop l ...
Haha oké! Ik vind het ook zo’n goor woord trouwens 🤣.

4 maanden geleden

Ja ik had gelezen dat je het beste kan bewegen tussen de weeen door zodat het voortzet

4 maanden geleden

Je zou nu wel kunnen vragen om de ontsluiting te checken. En als ze dan toc ...
Ik was net bij de VK en ze wilde niet voelen omdat het geen verschil uitmaakt om te weten of er al ontsluiting is 🙄 en strippen doen ze pas vanaf 41 weken omdat het effect sowieso klein is (1 uit 7 bevalt) en niet bewezen is voor de 41 weken. Kortom: geen stap verder gekomen haha. Intussen rommelt het wel goed door in mn buik.

4 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ja ik had gelezen dat je het beste kan bewegen tussen de weeen door zodat h ...
Ja maar dan zou je dus elke nacht met weeen niet slapen en jezelf helemaal uitputten.. Heb juist geleerd in de zwangerschapscursus om bij weeen in de nacht nog proberen rust te pakken en je krachten te sparen, omdat die eerste paar cm zo lang kunnen duren.

4 maanden geleden

Ja maar dan zou je dus elke nacht met weeen niet slapen en jezelf helemaal ...
Jaa klopt maar ik heb hem nu even genomen overdag dus vanavond zal het wel even gaan rommelen en dan kan ik even bewegen had hem vorige keer ook ‘s nachts genomen was niet zo handig dus even kijken hoe het vandaag gaat