32 Reacties

4 maanden geleden

Precies hetzelfde hier, afgelopen week veel rustiger maar wel meer dan genoeg beweging. Ben ook naar het ziekenhuis geweest voor de zekerheid en alles was blijkbaar gewoon goed. Verloskundige zei misschien stilte voor de storm, dus wie weet :) hier in ieder geval nog geen baby in zicht helaas

4 maanden geleden

Hier ook af en toe hoor… mijn vsk zei gister 10 keer per 24 uur een beetje voelen is voldoende en het is hier ook minder heftig dan eerst het zijn hier meer schuivingen🙈 en ik ben zaterdag 40 weken😜

4 maanden geleden

Ik ben dan nu 35weken van de eerste, dus geen idee of dat voor de bevalling is....maar sinds de warmte beweegt het hier ook minder heftig. Ik zeg steeds gewoon kleine heeft het ook warm🤷‍♀️ als ik bijvoorbeeld een ijsje neem gaat het wel tekeer. Controle was gister goed dus maak me geen zorgen

4 maanden geleden

Bij mij juist andersom heb het idee dat ze door de warmte mega veel beweegt… maar wordt ook daar beetje onzeker van.

4 maanden geleden

Ja dat is normaal, tegen het einde hebben ze wat meer ruimte dus voel je het minder heftig, gelukkig maar met dit weer zit ik niet te wachten op de agressieve trappen in m'n zij🤣😜

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde, maar heb zelf eigenlijk het idee dat het door de warmte komt :) 38+5 nu.

4 maanden geleden

Kan van alles zijn… of gewoon minder beweging door minder ruimte, of door de warmte, of door stilte voor de storm

4 maanden geleden

Reactie op LindsayPV

Bij mij juist andersom heb het idee dat ze door de warmte mega veel beweegt ...
Dit had ik ook gisteren. Hij was de hele dag super druk aan het bewegen, werd er gek van 😂

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Ja dat is normaal, tegen het einde hebben ze wat meer ruimte dus voel je he ...
Nou hier is ze al vanaf 36 weken ingedaald dus dat is niet de reden dat ze zo rustig is haha. Wij hebben airco en dus heerlijk koel hier binnen, warmte leek mij ook geen reden te zijn haha Dus ik hoop indd wel stilte voor de storm 😂

4 maanden geleden

Ik heb dat vorige week ook gemerkt (vandaag precies 37 wk) en toen besproken met m'n vk. Zij gaf aan dat de intensiteit misschien mag afnemen maar de frequentie zeker niet. En als je dus verschil merkt in het patroon van de kleine en je maakt je daar zorgen om, zeker even bellen voor een extra check! Ik dacht hij heeft gewoon een chill-dag maar dat bestaat dus blijkbaar niet. 😅 Dat is dus blijkbaar verandering in het patroon / afname van de frequentie.

4 maanden geleden

Ik heb dat ook sinds maandag ofzo. Nu 38+2. Herken dit echt niet van de zwangerschap van m nu dochter haha

4 maanden geleden

Hier ook! Noemde het gisteren in het zkh, heb vervolgens een uur aan ctg geleden en alles was helemaal goed! Ben nu 38+5.

4 maanden geleden

Heb dat ook sinds maandag (37+6). In het ziekenhuis geweest voor CTG, alles goed. Gynaecoloog zei ongeveer 5/6 keer per dag voelen en savonds tussen 21-02 uur. Het gaat zich meer als een baby in de wieg met slaap/waak patroon gedragen, dus kan inderdaad kloppen dat het anders wordt. Bij twijfel wel altijd je VK/gyn bellen!

4 maanden geleden

Heb het ook sinds deze week een dag minder voelen. In de avond en volgende dag weer meer. Net bij verloskundige geweest ze zei het hoort er wel bij maar als je echt minder voelt moest ik bellen. Hartje was net goed en nu voel ik hem idd minder maar af en toe wel. Maar even afwachten of we bellen of even aankijken

4 maanden geleden

Oh lord, hier ook rustiger maar hoop absoluut geen stilte voor de storm. Ben zondag 37 weken maar wil echt nog even van mijn ‘rust’ genieten nog genoeg dingen te doen en alleen echt vrije handen op de twee opvang dagen van onze dochter. Echt geen idee meer hoe het bij haar was overigens

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb dat vorige week ook gemerkt (vandaag precies 37 wk) en toen besproke ...
Oh mij is verteld bij onze dochter destijds dat het best kan afwisselen; als ze de ene dag megadruk was, dat ze daarna een chiller dagje had, omdat ze moe was... Bij haar 2x ctg gehad, waarbij er niks aan de hand was en ze weer vrolijk rond danste om het moment dat die noppen erop werden gelegd..🤣 Maar heb dat toen wel zo ervaren dat het soms leek dat ze moe/rustiger was na een drukke dag 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Ja ik ook! Ben hiervoor gisteren een halve dag in het ziekenhuis geweest en was gelukkig niks aan de hand :)

4 maanden geleden

Mijn baby was gisteren extreem druk en vandaag extreem rustig. Benieuwd of het iets te betekenen heeft. Ben 38 weken morgen

4 maanden geleden

Ik heb sowieso extra controles in het ziekenhuis en veel CTG, vorige keer lag ik aan de ctg en was ze mega veel aan het bewegen maar voelde ik zelf niks.. ik voel dus veel minder op mijn linkerzij dan als ik op mijn rug lig of beetje rechtop zit. Dus dat was ook een eye opener voor mij 🤣

4 maanden geleden

Hier al een week zo helaas, lig elke dag aan de ctg. Die zijn gelukkig allemaal goed maar hij is veeel en veeeel rustiger gebleven, waar het aan ligt geen idee Ben nu 38.2 en volgende week wordt ik mede hierom ook ingeleid