32 Reacties
4 maanden geleden
Kan dit ook niet met het weer ge maken hebben? Ik heb t idee dat mijn mannetje ook een stukje rustiger is..
4 maanden geleden
Hier ook, gisteren zodanig weinig gevoeld dat ik me zorgen begon te maken. In de avond voelde ik hem weer een minuut of 10 bewegen dus toen was ik weer gerustgesteld.. hoewel het toch duidelijk echt veel minder was de hele dag. Zometeen afspraak bij de gynaecoloog dus dan ga ik dit zeker aankaarten.
Bij ons kan het zeker niet aan het weer liggen want we wonen in Panama, hier is het al de hele zwangerschap 30 + graden🤣.
Hoop hier wel dat het geen stilte is voor de storm overigens, want ik ben nu ‘pas’ 35w 3d
4 maanden geleden
Bij de eerste was de kleine de dag voordat de bevalling begon echt superrustig, dat het me enorm opviel. Toen wist ik verder niet dat dit 'erg' was, en ik voelde haar wel als ik op mijn linkerzij ging liggen. Maar toen was het dus wel echt stilte voor de storm ... was toen al 41+4
4 maanden geleden
Reactie op Bloemke13
Bij de eerste was de kleine de dag voordat de bevalling begon echt superrus ...
Ik had precies dit. Maar zo rustig dat ik ook op mn linkerzijde geen beweging voelde. Voor CTG toen doorgestuurd en die was wel goed. Die nacht begon bevalling. Dag erna net voor middaguur bevallen met 41+5. Dus kan wel voorteken zijn!
4 maanden geleden
Reactie op Bloemke13
Bij de eerste was de kleine de dag voordat de bevalling begon echt superrus ...
Stiekem hoop ik dit ook haha
Ben er best klaar mee 🥲
En nee dat is niet van de warmte want dat is goed te doen binnen en in t zwembad 🩷
Nu ook echt een mega gespannen buik en me een beetje off voelend.
Voel mevrouw wel bewegen net fijn met haar voeten over mijn schaambot haha
Dat ga ik dus echt niet missen🥲