6 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben vorige week bevallen en had een stevige sportbh op goed formaat aan en daar over heen een sportbh van 10 jaar terug toen ik nog cupje a had zodat het extra strak gezet werd. Dit vond ik erg fijn, voelde me erg belabberd met de stuwing en had daardoor ook flinke verhoging. Houd er rekening mee, leg zoogcompressen beetje nat in de koelkast dat verlicht.
4 maanden geleden
Als je borstvoeding wilt geven zou ik juist geen strakke bh adviseren. Dit kan verstopte melkklieren veroorzaken.
Dan is een voedings bh prima.
Tegen stuwing helpen witte/groene kool bladeren vanuit de koelkast, een blad afbreken, met een vork krassen in de binnenkant, en deze in je bh stoppen.
Ook werk volle kwark op je borsten smeren en op laten drogen. Klinkt gek, maar helpt echt.
Wat je ook nog kunt proberen (na 37 weken zwangerschap) is onder de warme douche je borsten masseren en daarna afkolven.
Mocht je geen borstvoeding gaan geven is een strakke sport bh inderdaad een goed idee, maar zonder beugels. En koelen met de koolbladeren of kwark ;)
4 maanden geleden
Reactie op Chella0501
Ik ben vorige week bevallen en had een stevige sportbh op goed formaat aan ...
Excuus, dit is natuurlijk alleen als je geen borstvoeding gaat geven goed advies hahaha.
4 maanden geleden
Ik had gewoon mijn eigen BH aan met beugel en daarover een bh topje. Dit werkte hier prima.
Mijn sport bh van voor ik zwanger was paste ik niet meer 🙈 En gezien ik best een grote cup van mezelf heb wilde ik niet alleen hiervoor een nieuwe aanschaffen dus op deze manier werkte voor mij prima 😀