8 Reacties

4 dagen geleden

Hier bijna 22 weken, ik geef half potje groente en half potje fruit per dag. Ik ga zo naar het CB, zal eens vragen of ik al mag ophogen, aangezien ze wel meer wil en niet altijd vol zit na de fles

4 dagen geleden

Hier net een klein weekje bezig met de groente hapjes. Ik heb ze in gram verdeeld. Hij krijgt nu 10 gram. Zal ongeveer 1 ijsblokje zijn.

4 dagen geleden

23 weken en nu half a 3 kwart stuk fruit en s avonds ongeveer 1.5 ijsblokje groente . Cb zei vorige week dat we gewoon mogen opbouwen omdat met 6 maanden je toch richting grote hoeveelheden wilt. Hun gaven aan dat je wilt toewerken naar 1.5 stuk fruit en 3 eetlepels groente met beetje aardappel bijvoorbeeld

4 dagen geleden

Hier 25 weken en ben gestart rond de 19 weken. Zit nu op 2 ijsblokjes fruit en 3 ijsblokjes groente. Ik weet niet hoelang je al bezig bent met fruit & groente maar zou naar je kindje kijken om op te hogen 😀

4 dagen geleden

Hier 22 weken en sinds 1,5 week begonnen. Krijgt 1 ijsblokje groente per keer. Volg het schema van mama roos en daar is het na 15 dagen 2 ijsblokjes dus na komend weekend 2 ijsblokjes groente.

4 dagen geleden

Nu nog niks met 22 weken. Van de eerste weet ik nog wel dat je wel merkt of ze meer willen, maar niet te snel. Je kan best van 1 van de 2 alvast 2 blokjes geven. En dan 2 van de 2. En zo door.

4 dagen geleden

Volg mama Roos, 22 weken en 2 blokjes groente per dag.

4 dagen geleden

22,5 week half potje per dag