3 Reacties

4 maanden geleden

Ha! Jaa irritant he! Toevallig heb ik dit ook sinds deze week (36w) vooral rond 5 uur in de ochtend als ik de hele nacht dus in een bepaalde houding (linker of rechterzij) heb gelegen. Zwangerschapsischias- kom je via google al snel op uit. Maar wat bij mij helpt is overdag veel bewegen en een paar keer per dag een oefening met een tennisbal tegen de muur. (Met een tennisbal kun je de strakke spieren in je bil goed masseren als je zwanger bent.) misschien helpt t jou ook!

4 maanden geleden

Ik heb het ook, zo erg dat ik buiten niet eens 5 minuten kan lopen en een rolstoel heb 😅 Bekkenfysio zegt dat het door het bekken komt en de spieren die overbelast zijn. Ben bij de chiropractor geweest vandaag en die zei ook dat ik/mijn bekken scheef stond. Ze heeft een en ander rechter gezet en dat geeft wel al verlichting, maar moet nog een paar keer herhaald worden.

4 maanden geleden

Jep herkenbaar, vooral als ik veel zit. Sinds verlof (bewegen hoe en wanneer ik wil) gaat het veel beter. Fysio heeft het los gemaakt en idd die tennisbal truc uitgelegd maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in 😳😅. Helaas niks te maken met een naderende bevalling te maken, ik heb het al sinds 26 weken ;)