12 Reacties

5 dagen geleden

Ik zou hier wel even naar laten kijken voor vrijdag... door de huisarts!

5 dagen geleden

Bel ook de huisarts als je kleine blauwe plekken heeft en de volgende symptomen laat zien: De plekken zitten op 'zachte' lichaamsdelen: wangen, billen of de binnenkant van de benen.

5 dagen geleden

Ik zou ook contact opnemen met de huisarts. Check even dit artikel: https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/symptomen-kind/#:~:text=Neem%20contact%20op%20met%20je,kind%20ziet%20bleker%20dan%20normaal

5 dagen geleden

Mijn zoontje heeft dit ook! Dat zag het CB van de week. Het zit op zijn bovenbeen aan de achterkant. CB heeft er verder niks over gezegd maar nu ik het artikel gelezen heb ga ik denk toch even langs de huisarts

5 dagen geleden

Heb de huisarts gebeld, moeten morgen langs komen

5 dagen geleden

Reactie op RB2001

Benieuwd wat ze zeggen! Ik ga morgen ochtend ook de huisarta bellen. Laat je even wat weten?

5 dagen geleden

Succes dames 🙏🏻😘 laat idd even weten hoe het is gegaan?

5 dagen geleden

Ik ben ook benieuwd!

5 dagen geleden

Reactie op Charis91

Mijn zoontje heeft dit ook! Dat zag het CB van de week. Het zit op zijn bov ...
Ik wilde vanmorgen bellen maar het is weg 🤷‍♀️ blijf het wel in de gaten houden en als t terug komt bel ik meteen.

4 dagen geleden

Mijn dochter heeft dit ook.. volg even mee. Ik zocht er niet meteen wat ergs achter eigenlijk… miss toch maar even bellen

4 dagen geleden

Reactie op RB2001

En wat zei de huisarts?

11 uur geleden

Reactie op Charis91

En wat zei de huisarts?
Ze kon het geen naam noemen, moeten het in de gaten houden. Is nu bijna zo goed als weg