14 Reacties

茅茅n jaar geleden

Babypark doos

茅茅n jaar geleden

Volgens mij zijn er heel veel gestopt, zover ik weet is er nu nog; - Babypark - Babydump - Prenatal - Kruidvat - Plus (na geboorte pas, deze vond ik ook leuk)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mandyr91

Volgens mij zijn er heel veel gestopt, zover ik weet is er nu nog; - Babypa ...
En Ikea ook las ik ergens, maar volgens mij alleen nog maar de vestiging in Duiven

茅茅n jaar geleden

Reactie op jjjerboo

Babypark doos
Is die leuk?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mandyr91

Volgens mij zijn er heel veel gestopt, zover ik weet is er nu nog; - Babypa ...
Die van Prenatal is volgens mij de blije doos! Tenminste, 2 jaar geleden wel haha. Met behoorlijk was spam als gevolg 馃馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Is die leuk?
Ja best leuke dingetjes zitten erbij. Is het halen wel waard

茅茅n jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Die van Prenatal is volgens mij de blije doos! Tenminste, 2 jaar geleden we ...
Ja klopt idd ja, was in de war met ouders van nu. Bij Zeeman kun je ook een rompertje halen trouwens

茅茅n jaar geleden

Ik probeer ook elke keer de Kruidvat doos te bestellen maar die blijft maar uitverkocht, iemand ervaringen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op FienvD

Ik probeer ook elke keer de Kruidvat doos te bestellen maar die blijft maar ...
Hier ook zo

茅茅n jaar geleden

Ik raad aan even apart email-adres aan te maken voor de babydozen. En vul bij ouders van nu een niet bestaand telefoonnummer in, ik ben ongeveer een jaar lang door hun lastig gevallen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op FienvD

Ik probeer ook elke keer de Kruidvat doos te bestellen maar die blijft maar ...
Hier krijg ik 眉berhaupt het er niet voor. Moest mijn uitgerekende data invullen en daarna niks meer ?

4 maanden geleden

Ik heb net de kiekeboebox van Plus opgehaald, die is ook heel fijn gevuld!

4 maanden geleden

Etos/na茂f 1000 dagen box. Van de week (eindelijk) op kunnen halen voor 4,95. Inhoud: luiers maat 2, normale tube zinc zalf van na茂f, normale tube Weleda baby gezichtscr猫me, 2 slabbetjes, 1 hydrofiele washand van Little Dutch, een zakje knijpfruit/groente, na茂f billendoekjes, een speen en allerlei kortingsbonnen. Best leuk ook!

4 maanden geleden

Ik heb die van de babydump, de blije doos, de Etos en Kruidvat gehaald. De Kruidvat vond ik het meest interessant, die van de Etos het minste..