34 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Net contact gehad. Nu paracetamol en over twee uur bellen of buikpijn afnee ...
En, hoe is het met de buikpijn? Hoop dat de pijn is afgenomen!

8 maanden geleden

Reactie op JGewenst

En, hoe is het met de buikpijn? Hoop dat de pijn is afgenomen!
Eigenlijk hetzelfde. Paracetamol helpt wel iets heb ik het idee. Vloeien blijft gek. Soms wat meer soms wat minder.... Eigenlijk nog weinig duidelijkheid

8 maanden geleden

Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel verdrietig 🥺 morgenochtend krijg ik een echo mits ik minder bloedverlies heb. Ze zeggen dat dit het beeld troebel kan maken...

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel v ...
Ach, wat verdrietig. Hopelijk kan je wel snel een echo krijgen, zodat je zekerheid hebt. Hoe vervelend het ook is, maar dan weet je wel waar je aan toe bent want dit is vreselijk. Heel veel sterkte, ik weet wat je meemaakt 🌹

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel v ...
Wat rot om te horen😢 ik blijf toch voor je duimen dat het wonder boven wonder een goede echo wordt..🍀

8 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ach, wat verdrietig. Hopelijk kan je wel snel een echo krijgen, zodat je ze ...
Ja dat hoop ik ook. De natuur is hard, maar er moet een goede reden voor zijn. Bedankt voor je reacties en je tijd! Ik laat wel weten hoe het gaat morgen

8 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Wat rot om te horen😢 ik blijf toch voor je duimen dat het wonder boven won ...
Super lief. Dat doen wij ook! Maar ik probeer ook realistisch te blijven. Is bij jou eigenlijk alles goed gegaan?

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel v ...
Awh lieverd! Heb het even gelezen en wat heftig zeg… ik hou toch de goede hoop voor je ondanks dat het natuurlijk ook de andere kant op kan gaan. Ik wens je hoe dan ook veel sterkte! Zo naar dit😩

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Super lief. Dat doen wij ook! Maar ik probeer ook realistisch te blijven. ...
Ik heb morgenochtend weer een echo, dus het is maar hopen dat het vruchtje is gegroeid en het hartje nog klopt.. nog steeds wat last van bloedverlies dus het blijft spannend. We zullen zien.. ik probeer inderdaad ook realistisch te blijven, maar ik ben ook nog hoopvol..🍀

8 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Ik heb morgenochtend weer een echo, dus het is maar hopen dat het vruchtje ...
Ik hoop het zo voor je! Ik denk aan jullie ♥️

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel v ...
Wat naar om te horen. Heel veel sterkte!

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Ik hoop het zo voor je! Ik denk aan jullie ♥️
Geen goed nieuws hier helaas, het hartje is gestopt met kloppen. Ik voelde eigenlijk al de hele zwangerschap aan dat het niet goed zat dus dat helpt enigszins met het verwerken. Maar het blijft verdrietig 😢 heb jij nog een echo kunnen krijgen?

8 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Geen goed nieuws hier helaas, het hartje is gestopt met kloppen. Ik voelde ...
Wat ontzettend verdrietig 🥺 heel veel sterkte met wat komen gaat. Ik heb vanacht een miskraam gehad. Krijg een echo als ik gestopt ben met vloeien om te kijken of alles weg is. Mocht je vragen hebben of het er gewoon anoniem en vertrouwelijk erover hebben dan kan dat volgens mij ook in een privebericht?

8 maanden geleden

Reactie op Guusje2

Wat ontzettend verdrietig 🥺 heel veel sterkte met wat komen gaat. Ik heb ...
Heb je toegevoegd 😊