34 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Guusje2
Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel v ...
Ach, wat verdrietig. Hopelijk kan je wel snel een echo krijgen, zodat je zekerheid hebt. Hoe vervelend het ook is, maar dan weet je wel waar je aan toe bent want dit is vreselijk.
Heel veel sterkte, ik weet wat je meemaakt 🌹
één jaar geleden
Reactie op Guusje2
Inmiddels verlies ik veel bloed. Waarschijnlijk is het een miskraam. Heel v ...
Awh lieverd! Heb het even gelezen en wat heftig zeg… ik hou toch de goede hoop voor je ondanks dat het natuurlijk ook de andere kant op kan gaan. Ik wens je hoe dan ook veel sterkte! Zo naar dit😩
één jaar geleden
Reactie op Guusje2
Super lief. Dat doen wij ook! Maar ik probeer ook realistisch te blijven.
...
Ik heb morgenochtend weer een echo, dus het is maar hopen dat het vruchtje is gegroeid en het hartje nog klopt.. nog steeds wat last van bloedverlies dus het blijft spannend. We zullen zien.. ik probeer inderdaad ook realistisch te blijven, maar ik ben ook nog hoopvol..🍀
één jaar geleden
Reactie op Guusje2
Ik hoop het zo voor je! Ik denk aan jullie ♥️
Geen goed nieuws hier helaas, het hartje is gestopt met kloppen. Ik voelde eigenlijk al de hele zwangerschap aan dat het niet goed zat dus dat helpt enigszins met het verwerken. Maar het blijft verdrietig 😢 heb jij nog een echo kunnen krijgen?
één jaar geleden
Reactie op Emma7632
Geen goed nieuws hier helaas, het hartje is gestopt met kloppen. Ik voelde ...
Wat ontzettend verdrietig 🥺 heel veel sterkte met wat komen gaat.
Ik heb vanacht een miskraam gehad. Krijg een echo als ik gestopt ben met vloeien om te kijken of alles weg is. Mocht je vragen hebben of het er gewoon anoniem en vertrouwelijk erover hebben dan kan dat volgens mij ook in een privebericht?