23 Reacties

4 maanden geleden

Heb je iets van inspanning gehad? Is het met slijm vermengd? Bellen kan zeker geen kwaad, hoeft niets te zijn☺️zelf ook gehad, was een gesprongen adertje na het gezellig te hebben gehad haha

4 maanden geleden

Ja bloed had ik bij mijn eerste zwangerschap na het plassen Dat kan iets zeggen over de bevalling die zou kunnen beginnen

4 maanden geleden

Reactie op itisme01

Heb je iets van inspanning gehad? Is het met slijm vermengd? Bellen kan ze ...
Nee vers bloed gewoon niks anders erbij

4 maanden geleden

Reactie op kaout123

Ja bloed had ik bij mijn eerste zwangerschap na het plassen Dat kan iets z ...
Ja ik dus ook net was na de wc en opeens bloed

4 maanden geleden

Reactie op sarita91

Ja ik dus ook net was na de wc en opeens bloed
Altijd bellen kan geen kwaad dan kunnen hun even kijken want toen ik dat had bij mijn zoontje waren ook mijn vliezen gebroken en in de avond begonnen mijn weeen

4 maanden geleden

Reactie op kaout123

Altijd bellen kan geen kwaad dan kunnen hun even kijken want toen ik dat ha ...
Ja het is niet heel veel en ben net nog een keer geweest en toen zat er weer niks meer snap er niks van

4 maanden geleden

Ik heb het een keer gehad. Toen bleek ik een mini wondje daar beneden te hebben. Alles is gevoeliger/kwetsbaarder en gaan natuurlijk vaker dan gemiddeld plassen dus ook vaker vegen. Zou het zoiets kunnen zijn?

4 maanden geleden

Reactie op sarita91

Ja het is niet heel veel en ben net nog een keer geweest en toen zat er wee ...
Jaa het blijft spannend als er zoiets gebeurtt dan weet je niet wanneer het gebeurt Succes💗💗

4 maanden geleden

Ik had het deze week! Schrok ook best wel. Overleg met de vk heeft toen tot afwachten geleid omdat ik de kleine gewoon goed voelde en helemaal geen andere klachten had. Is daarna eigenlijk direct gestopt. Waarschijnlijk een bloedvaatje wat geknapt is door druk, alles is zo goed doorbloed daar en staat simpelweg regelmatig op spanning daar beneden 😅 Maar hoe dan ook: zou altijd wel overleggen over je eigen situatie. Succes!

4 maanden geleden

Ik zie je hier al een aantal keer op het topic voorbij komen met klachten. Misschien gezien je termijn ook even een kort lijntje houden met je verloskundige en daar vooral mee afstemmen. Ik zeg dit goedbedoeld zodat je je niet onnodig zorgen hoeft te maken. Dit forum is heel fijn, maar het wachten op antwoorden en gissen kan je misschien ook veel onnodige stress geven. Hang in there, je bent er bijna! 😘

4 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Ik zie je hier al een aantal keer op het topic voorbij komen met klachten. ...
Ben al in zkh

4 maanden geleden

Ik had het toen mijn bevalling begon de vorige keer (39+4), dus wie weet gaat het beginnen bij je!

4 maanden geleden

Reactie op sarita91

Ben al in zkh
Succes en is je bevalling mischien begonnen?

4 maanden geleden

Reactie op kaout123

Succes en is je bevalling mischien begonnen?
Ik hoop het! Was weer thuis en ben weer onderweg terug na zkh omdat het nu blijft bloeden heel me maandverband zit vol

4 maanden geleden

Reactie op sarita91

Ik hoop het! Was weer thuis en ben weer onderweg terug na zkh omdat het nu ...
Oh wat vervelend hoop dat het goed gaat en het bloeden snel stopt💗💗

4 maanden geleden

Hoe gaat het nu? Ben je nog steeds in het zkh?

4 maanden geleden

Hier was het een teken van begin van de bevalling. Ik zie dat je terug bent naar het ziekenhuis, succes! 🍀

4 maanden geleden

Ahhh ben benieuwd! Bij ons eerste kindje begon het wel met een ontsluitingsbloeding ook! Op zondagochtend en maandagavond was ze er! 🥰 Succes, you got this!!💪🏼🤍

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ahhh ben benieuwd! Bij ons eerste kindje begon het wel met een ontsluitings ...
Heb ook 1cm ontsluiting dus ik mag blijven logeren

4 maanden geleden

Ik had gisteren om 23.30 ook ineens bloedverlies toen ik op de wc zat. VK aan huis geweest en meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Net weer thuis, dus een redelijk lange opname gehad. Waarschijnlijk zijn het gesprongen vaatjes geweest.. baarmoedermond was nog goed gesloten, geen blaasontsteking, ctg was goed etc. Ergens had het van mij nog ook wel mogen doorzetten naar een bevalling maar misschien beter als ze nog eventjes blijft zitten. Morgen ben ik 37 weken. Nu wat slaap inhalen want heb vannacht weinig tot niet geslapen..