9 Reacties

2 maanden geleden

Ben vrijdag 5 weken geleden bevallen

2 maanden geleden

Hoeveel weken geleden ben je bevallen? Tot 6 weken kun je nog navloeien. Na 6 weken kan het je ongesteldheid zijn. Dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken 😊

2 maanden geleden

Herkenbaar dit, zou me geen zorgen maken. ☺️ Inderdaad zoals charis91 zegt navloeien kan tot 6 weken. Daarna kan de gewone ongesteldheid weer komen. En het kan ook variëren tot 6 weken van kleur en hoeveelheid.

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties hoopte dat het snel voorbij zou zijn. Vooral met die warmte.

2 maanden geleden

Reactie op Chan98

Bedankt voor de reacties hoopte dat het snel voorbij zou zijn. Vooral met d ...
Ja erg hé! Heb in die 9 maanden ook de ongesteldheid helemaal niet gemist 🤣

2 maanden geleden

Als je t niet vertrouw maak gewoon een afspraak met de gynacoloog. Ik vertrouwde het ook niet en wat bleek er zat nog een stuk placentarest in mij. Hier wordt ik nu voor behandeld.

2 maanden geleden

Als het geen grote hoeveelheden zijn zou ik me niet direct zorgen maken. Maar inderdaad, als je het niet vertrouwd morgen overdag even je vk bellen :)

2 maanden geleden

Hier ook na 6.5e week nog steeds vloeien, ene dag weinig, andere dag ineens weer meer. Het blijkt een placentarest in mn baarmoeder en krijg vrijdag een curretage. Mijn arts vroeg: waarom heb je niet eerder gebeld? Dus ik zou het gewoon even checken!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde als de dames boven mij. Ook blijven nabloeden en er bleek een placenta rest te zitten. Zelfde als bij jou helder rood bloed. Bij twijfel even laten controleren. Ik heb vorige woensdag curtage gehad