7 Reacties

één maand geleden

😂 ik heb überhaupt een heel slechte houding en erg vaak last van mijn rug daardoor dus geen tips. Ik denk bewust van proberen te worden dus constant tegen jezelf zeggen rug recht. Mij lukt dat dus niet 🤪

één maand geleden

Ik doe het overdag zittend op mn zwangerschapsbal aan de eettafel. De bal is ook ideaal voor het ‘sussen’ krijg bij staan snel last van mn rug en kan zo toch wiegen

één maand geleden

Ik deed het dus steeds uit gemak op de eettafel, maar dat is niet de juiste hoogte. Sinds ik de commode gebruik heb ik geen last meer van mijn rug. Dus ik zou vooral kijken of je op de juiste hoogte verschoont. Je kunt de commode eventueel ook verhogen als je lang bent.

één maand geleden

Reactie op Linda93

Ik deed het dus steeds uit gemak op de eettafel, maar dat is niet de juiste ...
Ik vond mijn commode ook te laag en heb hem ook verhoogd, nu is het dezelfde hoogte als m’n aanrecht. Echt heerlijk is dat!

één maand geleden

Ik heb zowel op de boven en beneden verdieping een verschoon kussen en op de commode is het fijner, die is hoger en sta je automatisch beter. Misschien een hogere commode als je daar al op verschoont?

één maand geleden

Wij hebben een plank voor op de box, precies de goede hoogte echt ideaal

één maand geleden

Wij hebben beneden een extra commode neergezet, beide commodes zijn op de goede hoogte