11 Reacties
één maand geleden
‘S nachts boeren wij de kleine niet. Eigenlijk niet meer na het laatste flesje voor de nacht in bed. Hiervan wordt die echt “wakker” en heeft die het idee dat de dag begint en is die gelijk langer wakker. Hierdoor daar mee gestopt hij heeft er zelf ook geen behoefte aan, dit baseren we op dat die gewoon rustig weer na de voeding in slaap valt.
één maand geleden
Als hij wakker wordt laten we hem in bed liggen om te voeden (gekolfde melk), dan slaapt hij met een paar min vaak zo verder. Blijft hij onrustig en gaat hij uit bed om bv te voeren dan zijn we vaak wel 45 min verder. Dus liefst zo min mogelijk. Gelukkig slaapt hij over het algemeen lekker door van 22.30-6.45/7.00
één maand geleden
Onze kleine man leggen we na t voeden op zijn buik bij ons op de buik, soms boert hij, soms valt ie in slaap. Eigk is dit zo geworden. Zowel overdag als snachts. Het is nu 5.40 en de kleine meneer ligt al bijna 40 minuten op zijn buik met zn hoofd net onder mn borst. Armpjes naast me. En hij slaapt heerlijk, heeft. Het geboert, ik ga m zo terug in zn bedje leggen en zelf ook weer naar bed.
één maand geleden
Alleen als ze onrustig is omdat er iets dwars zit, anders niet. Hoppa weer dat bed in zodat mama ook kan slapen 🤣
één maand geleden
Yep omdat ze anders hysterisch wordt van de krampjes en hell no dat ik dat wil in de nacht .
Hier slaapt ze trouwens na n boertje op mijn schouder zo weer in en leg ik haar daarna makkelijk weg in de cosleeper