8 Reacties

7 dagen geleden

Wauw precies het zelfde vandaag . Net zonder drinken naar bed gegaan. Want elke keer bij aanbieden van borst ging ze huilen .

7 dagen geleden

Bijwerking van een sprong (4)? Hier denk ik het wel namelijk, had ze ook bij sprong 2! Gister ook ongeveer zo'n dag als jij omschrijft, alleen voor de nacht nog wel goed gedronken (rond half 11 even hard wakker gemaakt, dmv verschonen (op ons bed) en daarna liggend in bed gedronken. Als ze echt trek heeft, komt ze vannacht wel een keer (extra). Meestal gaan de laten avond/nacht/eerste ochtendvoeding het makkelijkst.

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Bijwerking van een sprong (4)? Hier denk ik het wel namelijk, had ze ook b ...
Niet hard wakker gemaakt 🤣 even half wakker gemaakt!

7 dagen geleden

Gaat ze sinds kort naar de opvang? Sommige kinderen kunnen borst gaan weigeren als ze vaker de fles gaan krijgen en door hebben dat dat sneller gaat..

7 dagen geleden

Even een kleine aanvulling, ze is morgen 12 weken en gaat niet naar de opvang…

7 dagen geleden

Hier ook een paar keer gehad, bleek oververmoeid te zijn. Fles (afgekolfde melk) pakte hij wel, dus misschien dat de volgende keer proberen als ze anders echt te weinig krijgt?

7 dagen geleden

Ik heb dat ook een keer gehad. Heb toen gekolft omdat het ook leek dat het aanhappen niet goed ging ivm stuwing. Ze had toen in de nacht wat langer doorgeslapen en daardoor een voeding "gemist" waardoor mijn borsten de hele dag heel vol waren. Toen ze zelf vermoeider werd weigerde ze de borst, eenmaal afgekolfd dronk ze wel weer. Mocht het langer aanhouden, dan even goed in haar mondje kijken of ze geen spruw heeft en niet drinkt vanwege de irritatie van de spruw

7 dagen geleden

Hier ook gehad. Even gekolft waar ze rustig van werd en daarna laten na drinken aan de borst:). Is wel vaker zo; als ze echt kapot moe is