6 Reacties
3 maanden geleden
Koelen koelen koelen. Had eerst ontsteking aan de linker kant en toen die net weg trok begon de rechter. zakjes apelstroop invriezen en in een dun washandje op je borsten leggen hielp mij enorm. anders helpt koelen met andere koel elementen ook alleen merk dat apelstroop tenminste fijn vormt en dus niet nog meer onnodige pijn veroorzaakt.
Hoop dat het snel weg trekt want inderdaad die pijn is echt niet te harden.
3 maanden geleden
Goede tip, mijn kraamverzorger heeft inderdaad appelstroop compressen gemaakt en die zitten al een week continue in mijn bh! Ook dat doet heel erg zeer 😫 maar blijf braaf doorgaan...
3 maanden geleden
Uiteindelijk bleek dat ik een abces had, vanochtend op de spoedeisende hulp hebben ze het weggehaald. Hopelijk gaat het vanaf nu beter 🙏🏼
3 maanden geleden
Reactie op Miriamlisanne
Uiteindelijk bleek dat ik een abces had, vanochtend op de spoedeisende hulp ...
Wat rot zeg beterschap! Zal wel opgelucht gevoel geven 🥵
3 maanden geleden
Reactie op Rdam 88
Wat naar zeg! Beterschap! Hoe is een abces te herkennen en waarin verschilt ...
Het is een borstontsteking waarbij de ontsteking ingekapseld raakt en de antibiotica zijn werk niet kan doen omdat het er niet bij kan, zo heb ik me laten vertellen. Ik kreeg naarmate de week vorderde een zwelling op de zijkant van mijn borst, de huid kleurde paarsig (daarna geel) en ik had onhoudbare pijn. Dat vond ik zelf vrij duidelijk, maar bleek ook dat er in de onderkant van mijn borst een abces zat (twee delen). Behalve dat mijn borst daar ook rood en erg pijnlijk was, had ik niet verwacht dat daar ook zoveel pus zat. Ze hebben alles gedraineerd en dat heeft wel flinke opluchting gegeven ja. Maar poe die ingreep was geen pretje 😫