9 Reacties

22 dagen geleden

😭, wat een tut… in het begin had ik ook moeite om openbaar borstvoeding te geven en nu doe ik het zonder schaamte ! Je kleine heeft jouw nodig en dat telt🫢♥️

22 dagen geleden

Reactie op R.C.G

😭, wat een tut… in het begin had ik ook moeite om openbaar borstvoeding te ...
Ja dat sowieso alleen vond ik het erg schrokkend omdat ze toch juist voor je kindje moeten zijn

22 dagen geleden

Hier bij cb mag je gewoon in een lege spreekkamer zitten te voeden. Of aan de grote tafel waar je wacht tot je geroepen wordt

22 dagen geleden

Vervelend, maar ik denk dat er gewoon echt geen lege ruimte beschikbaar is/was? Bij ons cb hebben ze niet zomaar een ruimte leeg, het is best klein en beide kamertjes zijn altijd wel bezet... En in een gemeentehuis zit je natuurlijk ook met dat je niet zomaar in alle ruimtes mensen mag laten (liggen misschien belangrijke documenten, privacy gevoelige dingen enz) Maar ik snap niet helemaal, had het consultatiebureau geen wachtruimte? Dat je daar kon geven?

22 dagen geleden

Bij ons op het CB zal er vast een ruimte zijn waar je de borst kan geven. Maar eigenlijk doet iedereen die ik zie en ikzelf de borstvoeding geven in de wachtkamer van het consultatiebureau. Het is een natuurlijk iets en iedereen die daar komt heeft wel wat gezien en is wel wat gewend met kinderen denk ik altijd

22 dagen geleden

Ons consultatiebureau heeft een voedkamer, maar ik zit liever ‘tussen de mensen’. Van een gemeentehuis verwacht ik dit eerlijk gezegd niet voor gasten.

20 dagen geleden

Wou je nou op het consultatiebureau of op het gemeentehuis borstvoeding geven? Bij ons op cb kun je inderdaad gewoon voeden in de wachtruimte waar je ook je kindje uitkleed enzo. Daar komen alleen cb mensen, dus met kinderen enzo, geen zaken mensen haha. Maar je verhaal klinkt alsof je nog op het gemeentehuis was. Waarom verwacht je daar een ruimte te hebben om borstvoeding te geven? Dit vind ik niet heel erg vanzelfsprekend eerlijk gezegd. Vaak hebben ze wel een kolf ruimte in het pand omdat dat verplicht is, maar die is wel in het gesloten deel van het gemeentehuis, want die is voor de werknemers bedoeld en daar mag jij natuurlijk niet zelfstandig rondlopen. En een medewerker kan ook niet met je meelopen en wachten tot je klaar bent.

20 dagen geleden

Reactie op barbzz

Wou je nou op het consultatiebureau of op het gemeentehuis borstvoeding gev ...
Mijn cb zit in het gemeentehuis, en ik had het gevraagd aan cb of ik daar mocht maar daar werd ik naar de gang gestuurd wat het gemeentehuis is.

20 dagen geleden

Reactie op jac123

Mijn cb zit in het gemeentehuis, en ik had het gevraagd aan cb of ik daar m ...
Oke dat is heel raar ja. Waar kleed je je kindje uit dan enzo? Dat is bij ons een ruimte die afgesloten is van de rest van het gebouw namelijk. Daar geeft iedereen borstvoeding als het nodig is.