Hoi allemaal,
Onze kleine meid is maandag 4 maanden. Bij 2 weken heeft ze bijvoeding gehad uit een flesje maaar na 1 week zijn we daarmee gestopt. We hebben tussentijds weinig tot niet geoefend en zo'n 3 weken geleden weigerde ze 2 keer, heeft 2 keer wel uit de fles gedronken maar nu drinkt ze niet uit de fles. We proberen dit vanaf dat moment elke dag aan te bieden. Als we het met honger aanbieden, blijft ze huilen. Als we het speels tussendoor aanbieden speelt ze ermee in haar mond maar lijkt haar zuigrelfex al verloren. Aan de borst wil ze altijd drinken dus ik probeer ook de moedermelk aan de fles te hebben zodat ze het al proeft, speen verwarmt, rechtop houden, andere personen, MAMfles, verschillende grootte spenen en Philips nature al geprobeerd. Al aangemeld voor prelogopedie maar heeft iemand misschien ervaring en nog tips? Zojuist met een lepeltje geprobeerd en dan accepteerd ze het wel, vind 't vrij heftig als mijn man straks tijdens mijn werkdag de fles met een lepeltje moet gaan geven maaaar het is beter dan niets🫣🫢😅