5 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter krijgt ook flesvoeding als we de deur uit gaan dan went ze ook aan de fles en thuis borstvoeding Maar gaat prima samen

2 maanden geleden

Reactie op kaout123

Mijn dochter krijgt ook flesvoeding als we de deur uit gaan dan went ze ook ...
Hoe oud is je dochter en hoeveel cc geef je dan? Ik vind dat nog best lastig, naast de bv

2 maanden geleden

Misschien niet de reactie waar je naar zoekt maar wil t toch even zeggen, je hebt geen grote voorraad nodig om bv te blijven geven. Aks je genoeg voedingen hebt voor 1 dag, kolf je op die dag op je werk en heb je de voorraad direct weer aangevuld. Ik had zelf nooit meer dan een paar voedingen extra reserve en dat is goed gegaan.

2 maanden geleden

Hoi, wij combineren het helemaal hoor! Mijn productie is helaas niet voldoende.. en mijn toeschietreflex is ook niet top. Ik kolf 3x per dag borstvoeding en de rest is gewoon kunstvoeding. Zeg 40% borstvoeding en 60% borstvoeding. Zelfs als ik niet genoeg heb voor een fles dan krijgt de kleine bijv eerst 90 ml borstvoeding in de fles en dan nog 30 ml kunstvoeding er achter aan. Helemaal geen buitensporige krampen en net weer voor een weging bij het consultatiebureau geweest en die kleine groeit perfect.

2 maanden geleden

Ik doe dit ook al een paar weken en gaat helemaal goed. Ik kolf 3 x per dag. Hij krijgt 2 flesjes borstvoeding op een dag en de rest is kunstvoeding. Ik loop wat in te voren met borstvoeding in de koelkast waardoor ik nooit te weinig heb om te geven. Wel heb ik de ene x meer productie dan de andere x dat is jammer. Als ik straks aan het werk ga wil ik de flesjes borstvoeding ‘s ochtends en ‘‘s avonds gaan geven en overdag de kunstvoeding.