12 Reacties
2 jaar geleden
Ik doe Mom in Balance in west. Maar het zit door heel de stad (en nl geloof ik). Wij hebben een beetje een vaste groep en dat is leuk. Zo heb je ook meteen wat contact met as moeders uit de buurt. En lekker dat het buiten is vind ik.
2 jaar geleden
Ik had de eendaagse bevalcursus van Bevalwijzer bij mijn eerste gedaan. Prima informatief. Wel een lange dag!
2 jaar geleden
Ik ga rondom de geboorte doen, die zit bij Flevopoort. Via de verloskundige had ik een online cursus voor borstvoeding gevolgd, vorige keer.
2 jaar geleden
Ook ik woon in Amsterdam Oost. Ik heb een one fit abonnement en ben erg fan van studio 191. Zij zitten oa bij Oosterpark en hebben prenatal barre en pilates. Ga ook naar Bluebird oost (prenat. Pilates). Je kan met one fit ook zwemmen bij Oostpoort. Nadeel van one fit is dat je maar een max aantal keer per maand op 1 locatie kan, maar met deze 3 kan ik mn maand mooi vullen. Ben zelf wat minder fan van buiten lesjes, dus voor mij mooie uitkomst
2 jaar geleden
De borstvoedingscursus van Teddy Roorda (en haar volgen op Insta) was voor mij onwijs waardevol. Na de bevalling maar ook later toen ik al 9 maanden bv gaf! Echt vertrouwen gevend!
2 jaar geleden
Ik trok baantjes in het Sportfondsenbad. Tot de dag van mijn bevalling. Heerlijk!