12 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe Mom in Balance in west. Maar het zit door heel de stad (en nl geloof ik). Wij hebben een beetje een vaste groep en dat is leuk. Zo heb je ook meteen wat contact met as moeders uit de buurt. En lekker dat het buiten is vind ik.

2 jaar geleden

Ik had de eendaagse bevalcursus van Bevalwijzer bij mijn eerste gedaan. Prima informatief. Wel een lange dag!

2 jaar geleden

Bevalwijzer vond ik ook een goede cursus. Was in die tijd online door corona.

2 jaar geleden

Ik ga rondom de geboorte doen, die zit bij Flevopoort. Via de verloskundige had ik een online cursus voor borstvoeding gevolgd, vorige keer.

2 jaar geleden

Ik woon ook in Oost en was van plan binnenkort een proefles bij mom in balance te doen in het Oosterpark!

2 jaar geleden

Ook ik woon in Amsterdam Oost. Ik heb een one fit abonnement en ben erg fan van studio 191. Zij zitten oa bij Oosterpark en hebben prenatal barre en pilates. Ga ook naar Bluebird oost (prenat. Pilates). Je kan met one fit ook zwemmen bij Oostpoort. Nadeel van one fit is dat je maar een max aantal keer per maand op 1 locatie kan, maar met deze 3 kan ik mn maand mooi vullen. Ben zelf wat minder fan van buiten lesjes, dus voor mij mooie uitkomst

2 jaar geleden

De borstvoedingscursus van Teddy Roorda (en haar volgen op Insta) was voor mij onwijs waardevol. Na de bevalling maar ook later toen ik al 9 maanden bv gaf! Echt vertrouwen gevend!

2 jaar geleden

Ik zit tegenwoordig bij de sportschool, Oostergym daar hebben ze een aangepast schema voor me gemaakt :)

2 jaar geleden

Ik trok baantjes in het Sportfondsenbad. Tot de dag van mijn bevalling. Heerlijk!

2 jaar geleden

Reactie op lucialala

Ik woon ook in Oost en was van plan binnenkort een proefles bij mom in bala ...
Leuk! Ik ga volgende week ook van start :)

2 jaar geleden

De borstvoedingscursus van Teddy Roorda (en haar volgen op Insta) was voor ...
dank je :) ga ik bekijken!

2 jaar geleden

Reactie op nienvl

Ook ik woon in Amsterdam Oost. Ik heb een one fit abonnement en ben erg fan ...
Bluebird oost ga ik uitproberen, tot nu toe in west geweest maar is zo ver.. en goede tip ook studio 191, die kende ik nog niet. Thanks :)