5 Reacties

één maand geleden

Wij hebben haar naar haar eigen kamer gedaan; ik slaap beter en zelf slaapt ze nu de hele nachten door. Heb babyfoon naast me op nachtkastje met geluid hard aan zodat ik eventuele hongersignalen snel hoor

één maand geleden

Wij doen: 1 borst, kolf de andere af, dan geef ik m aan m’n vriend die doet boeren, luier, flesje gekolfde melk, nog eens boeren en terug in bed, terwijl ik allang weer lig 🥰 ik vind het superfijn omdat ik dan niet dik een uur wakker hoef te zijn. Maar goed iedere baby is anders.. Wat we in het begin deden is afwisselen van kant van het bed. Dan hoorde ik hem wel maar kon ik niks doen dan m’n vriend een por geven om in actie te komen . Hielp mij wel om niet meer bij alles te reageren

één maand geleden

Mijn man doet de luier, slaapt daarna beetje verder en ik het voeden en recht op houden. Ons zoontje heeft nog 1 nachtvoeding en is 12.5 weken.

één maand geleden

Ik kolf in de ochtend (voor of na de voeding ligt aan wanneer hij en ik wakker zijn) omdat ik dan heeel veel melk heb. En in de avond geven we altijd de fles, ik kolf die voeding dan altijd voor de nacht (laatste voeding voor wij gaan slapen). Als hij in de nacht komt krijgt hij dan de gekolfde melk en anders om 6u als mijn man op staat. Misschien proberen wat te kolven zodat je partner die dan kan geven, dan kun je (hopelijk) iedergeval een langer blok slapen. Ook slaapt de kleine bij ons vanaf thuis komst op eigen kamer (video babyfoon aan). Misschien dat dit helpt met rustiger slapen?

één maand geleden

Ons zoontje van 12 weken wordt meestal rond 2 en rond 5u wakker. Ik voed hem en lig met een kwartiertje weer in bed, hij hoeft niet te boeren en we doen geen luier meer. Na de voeding rond 5 wisselen mijn vriend en ik van kant en haalt mijn vriend hem uit bed als hij wakker wordt, meestal rond 6-7u. Ik slaap dan door tot de volgende voeding rond 8. Dit werkt voor ons goed! Maar we hebben denk ik geluk dat het voeden niet veel tijd en moeite (meer) kost.