9 Reacties
één maand geleden
Ik snap je zorgen, maar probeer je er niet te druk om te maken. Dat werkt je productie alleen maar tegen. Je zoontje klaagt echt wel als hij te weinig melk binnen krijgt.
Zonde en onnodig om met deze reden te stoppen met borstvoeding. Het wordt nu per week alleen maar makkelijker, want je productie wordt nu heel stabiel. Dus even volhouden, je kan dit!
Dingen die mij helpen als je zelf niet lekker bent; veel knuffelen, goed eten en drinken (eiwit rijk, zuivel, noten bonen fruit groente). Ik maak dagelijks een smoothie met vers fruit en kwark, merk dat dat mn productie ook helpt.
En als je ‘s nachts toevallig een keer wakker bent, kan je overwegen even extra te kolven zodat je productie toch wat om hoog gaat.
één maand geleden
Reactie op Malita
Ik snap je zorgen, maar probeer je er niet te druk om te maken. Dat werkt j ...
Bedankt voor de tips! Bij mijn dochter had ik destijds te weinig melk, hoewel dat toen bij 6 weken was vind ik het lastig om er nu op te vertrouwen dat het voldoende is.
Ik ga zeker proberen om nog wat meer te eten en lekker te knuffelen.
één maand geleden
Reactie op Linda93
Ik kolf aanzienlijk minder dan voorheen. Minder dan de helft.
Sinds je ziek bent neem ik aan? Niet sinds de beginwekenbtoch?
Proberen goed te drinken zelf en te eten, rust, en evt wat vaker aanleggen of kolven. Dan zou het binnen een paar dagen weer goed moeten zijn 🤞
één maand geleden
Beterschap! Extra veel huid op huid contact en samen rust nemen. Zorg voor jezelf en je kids 😘