Wie weet raad...
Al een paar dagen is ons hele gezin niet fit. De ene verkouden en de andere last van diarree en darmkrampen. Allemaal niet heel erg maar wel vervelend. Nu drinkt ons kleine mannetje sinds een paar dagen steeds onrustiger. Eerst alleen aan de borst en nu ook aan de fles. Zijn neusje is ook erg vol en daarom gebruiken we sinds vandaag neusspray. Mijn productie is echter drastisch achteruit gegaan (mogelijk omdat ik zelf niet fit ben) en daarom probeer ik hem vaker aan te leggen en wat meer te kolven.
Nu lijkt het ook in combinatie te zijn met sprong 3, want ook het slapen lukt niet goed en is alleen op de arm of na het liggend voeden echt rustig.
Ik heb niet echt een concrete vraag, het is meer dat ik niet weet hoe ik hier nu het beste mee om moet gaan. We lijken nu in een vicieuze cirkel te belanden. Hoe lang duurt het voordat mijn productie weer gaat stijgen? Ergens ben ik geneigd om nu over te stappen op kunstvoeding, maar dat is ook onzin.. mijn productie was gewoon goed en hij heeft al een paar nachten 7 uren tussen de voedingen gelaten. Misschien is dat ook wel van invloed geweest op mijn productie. Mijn hoofd draait in ieder geval overuren.