11 Reacties

24 dagen geleden

Ik ben ook een soort van misselijk/duizelig. Alleen in de ochtend bij het wakker worden inderdaad! (geef ook bv). Heb geen idee waar dit vandaan komt.

24 dagen geleden

Reactie op Lau en Abby

Ik ben ook een soort van misselijk/duizelig. Alleen in de ochtend bij het w ...
Ik had het net gevraagd op de pagina en bericht werd verwijderd omdat het in hun ogen onzin is...

24 dagen geleden

Ik heb t zelfde!

24 dagen geleden

Reactie op Private121020

Ik heb t zelfde!
Jij geeft ook borstvoeding?

24 dagen geleden

Ik heb dit juist weer in de avond! Ook ik geef borstvoeding. En soms een onbestemd gevoel 🤷🏻‍♀️ Dit is wat ik er over heb kunnen vinden: Soms kan de sterke oxytocinestroom bij de toeschietreflex ervoor zorgen dat die spiertjes rond de maag te hard samentrekken. Dat kan misselijkheid oproepen.

24 dagen geleden

Reactie op Janice1998

Ik heb dit juist weer in de avond! Ook ik geef borstvoeding. En soms een on ...
Maar ik heb het niet tijdens het voeden. Ik heb het echt al vanaf 6.00 vanmorgen bijvoorbeeld en nu nog. Zo kan ik niet gaan werken, ik fuctioneer zo niet.

24 dagen geleden

Flinke kop gemberthee?

24 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Flinke kop gemberthee?
Kan ik proberen ja. Maar baal ontzettend. Functioneert dan totaal niet en heb hele zwangerschap lichte vorm van hg gehad.

24 dagen geleden

Reactie op Mlisz88

Kan ik proberen ja. Maar baal ontzettend. Functioneert dan totaal niet en h ...
Wat naar!

24 dagen geleden

Ik heb dit standaard al jaren, toen ik nog nog geen kinderen had zegmaar. Geen idee of dit hetzelfde is, maar bij mij is die misselijkheid eigenlijk dat ik honger heb. Ik krijg dan geen hap door mijn keel, maar water wel dus ik drink dan flink wat water om mijn maag snel te vullen en kan daarna wat eten en dan is het voorbij! Wellicht is dit bij jou ook het geval en kun je dit proberen?

24 dagen geleden

Reactie op Sunshine1414

Ik heb dit standaard al jaren, toen ik nog nog geen kinderen had zegmaar. G ...
Dankjewel. Ik heb het eerder nooit gehad. Begon met de zwangerschap en daarna was het weg bij de eerste. En nu na de 2de heb ik het 3 maanden niet gehad en nu ineens.