6 Reacties

5 maanden geleden

Hi ja ik ook. Regelmatig word ik er 's nachts wakker van en geen idee wat het dan is. Misselijk er dan vaak ook bij. Heb het vanmorgen nog gevraagd aan de vk en ze zei kan ook heel goed zijn dat je blaas je baarmoeder in de lucht drukt en dan komt alles daar wat in de knel je darmen liggen daar ook ergens bovenin gedrukt 😅

5 maanden geleden

Herkenbaar, dat zijn bij mij echt mijn darmen hoog bovenin een constante pijn en bij elke beweging nog erger. Ik had het van de week ook en gelukkig na een nacht slapen icm pruimensap een aantal x naar het toilet geweest en toen was het weer weg. Hopelijk is het bij jou ook snel weer weg!

5 maanden geleden

Ik heb dit ook een aantal keer gehad en bij mij bleek het uiteindelijk maagpijn te zijn. Maar als je het niet vertrouwd zou ik toch nu het nog vroeg is even bellen 🙈

5 maanden geleden

Herken dit ook heel erg! Heb dit ook 's nachts en met zitten op de bsnk. Zit bij mij ook links bovenin. De verloskundige zei gister dat het niks is om je zorgen over te maken als je bloeddruk goed is. Het kan misschien door de beweging komen van je baby tegen je ribben.. Wel heel lastig..

5 maanden geleden

Ik heb dit vorige week ook gehad en ben langsgegaan. was toch echt baby en nu ook regelmatig dat ik denk van jeetje😫

4 maanden geleden

Hou het goed in de gaten en zorg dat je nog wel goed kan eten en drinken. Je organen zijn nu allemaal omhoog gedrukt. Het kan de baby zijn, het kunnen een van je organen zijn. Bij mij ging de pijn over op niet meer kunnen eten en drinken. Ben gelijk naar het ziekenhuis gestuurd en alles is gecontroleerd. Ze kijken dan naar bijv zwangerschapsvergiftiging, galstenen en andere ontstekingen. Ook wordt je kindje goed gecontroleerd. Uiteindelijk bleek het bij mij maagpijn te zijn. Nu met maagtabletten kan ik weer eten en drinken